Koulukiusaamisesta...taas se alkaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shedevil
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shedevil

Aktiivinen jäsen
20.09.2004
1 771
0
36
Tytöllä oli jo viime vuonna vaikeuksia yhden pojan kanssa koulussa...henkistä kiusaamista joka oli myös fyysistä!!Tytöllä oli viikon käsi kantositeessä!! :(
Minä soitin asiasta tytön opettajalle ja isä oli käynyt palaverissa jossa poika,tyttö ja vanhemmat tietty.Asiat oli käännetty niin että myös tyttö kiusaa ja poika on oikeastaan uhri :o No voi olla osittain totta,mutta tuohon ei oikeastaan puututtu tuohon fyysiseen koskemiseen ollenkaan....
Sama paska jatkuu...jo eka päivänä poika oli nimitellyt tyttöä linjaautossa possuksi...!!! |O Ja nyt uskon,että tyttö ei oo kyllä ehtiny tehdä eikä sanoa mitään mikä tätä poikaa olisi provosoinut!!Ja minä kun odotin niin että tämä poika muuttaa koulua ja paikka kuntaa...mutta perke!#!¤ se jäi mummolleen asumaan!!! :headwall: Ja siis otanko heti jo tällä viikolla opettajan yhteyttä asian tiimoilta vai mitä helvettiä mä teen??

ota heti yhteyttä. jo kokeile jutella mummon kans jos se sattus saamaan pojan ruotuun?

meillä vastaava tilanne, tyttö oli viime vuonna seurakunnan kerhossa missä yksi poika kiusas, sama poika on nyt samassa eskari ryhmässä ja jo oli eilen ehtinyt kiusaamaan. jos tänään viellä tulee jotain niin saan hermoromahduksen j menen huomenna käymään eskarissa paikan päällä. :xmas:

No voi helvetin perkele |O... anteeksi ruma kielenkäyttöni, mut jumalauta mä en tajua, kun noita saatanan kiusaajia ei saada kuriin!!!!! Sama juttu meidän tytöllä eilen. Heti oli yksi kiusannut, joka kesälomallakin kiusasi. Kaiken huippu oli se, että kun sanoimme vanhemmille, niin he eivät tehneet asian hyväksi mitään.

tätä se just on :/

kirjoitin itse tuossa maanantaina just samasta asiasta..

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1131789#m12041512

alkaa jo suoraan sanottuna vituttamaan ku ei mikään auta tai riitä.

mut ota yhteyttä kouluun, niin useasti ku on pakko, joskus jonkun on se otettava vakavasti.

ai niin, täällä oli poliisin sos.työntekijä sanonut, et jos ei mikään muu auta, niin poliisille sit vaan ilmoitusta, kenenkään ei tarvitse kestää tuollaista.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

mut ota yhteyttä kouluun, niin useasti ku on pakko, joskus jonkun on se otettava vakavasti.

ai niin, täällä oli poliisin sos.työntekijä sanonut, et jos ei mikään muu auta, niin poliisille sit vaan ilmoitusta, kenenkään ei tarvitse kestää tuollaista.

voimahali :hug: ,lähellä oli rikosilmoitus viime vuonna meillä!!siis kun tuo kiusaaminen muuttui fyysiseksi!!

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

voimahali :hug: ,lähellä oli rikosilmoitus viime vuonna meillä!!siis kun tuo kiusaaminen muuttui fyysiseksi!!

kiitos, :hug: sinnekkin..

mä oon kans aika lähellä jo soittaa poliisille, toisaalta veemäinen minäni odottaa sitä et saan soittaa, kun jätkä on jo 15v, niin asialla on oikeasti jotain "haittaa" sille, mut sit se oikea minäni jarruttelee asiaa just saman asian takia :whistle:
mut tosiaan onneks ovat eri kouluissa nyt, joten ehkä se ei jatku, kun eivät kokoaikaa nää.

Pienillä paikkakunnilla kiusaamiseen ei meinaa millään saada apua. Meidän vanhinta tyttöä kiusattiin 1 ja 2 luokka, eikä mikään tehonnu. Oma opettaja vaan käänti asian niin, että voihan jotain sanomista olla, kun tyttö on niin herkkä itkemään. Muuten kiusaamista ei heidän koulussaan kuulema ole |O
Muutaman kerran oli ollut potkimista ja lyömistäkin. Tytöllä poskipäässä mustelma, mutta opettaja sanoi, että tyttö itse aloitti kähinän...
Sitten vaihdettiin paikkakuntaa. Uudessa koulussa sattui 1 kiusaustapaus, josta opettajalle ilmoitettiin. Rehtori piti kiusaajalle vajaan 30min. puhuttelun, jonka suurin osa koulusta kuuli, kun rehtorilla lievästi kantava ääni. Poika ei sen jälkeen edes katsonut meidän tyttöön päin.

jos minun lapsen kimpuun käydään fyysisesti, vaikka kouluaikana,soitan poliisille ja teen rikosilmoituksen. ehkä slloin vanhemma tajuavat että on tosi kysedeessä.
Koulusta siis heti pois, suoraan läkäriin, ei kouluteveydenhoitajalle, ja soitto poiisille. :whistle:

Yhteistyössä