S
surulinen
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelin:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ekaa kertaa varmaan kahteen kuukauteen saatiin olla tytön kanssa kahdestaan kauemmin ku tunti, ja ahh... Nukahti loppuen lopuks kainaloon soffalle, ja mä aattelin et nyt voin tulla taas hyvällä omalla tunnolla vähän palstaileen![]()
Mut oih :heart: Miten se onkaan niin ihana?
Muistakaa halita lapsianne :xmas:
Miksi muuten et saa nauttia lapsestasi tuon enempää?
Kyllähän mä saan siitä nauttia jonku verran päivisin ja varsinkin iltaisin ku käperrytään nukkumaan, mutta kun asutaan yhdessä siskon + siskon lasten kanssa, ja siskolla on just nyt aika vaikeeta, niin aika paljon aikaa menee sen lapsiin.
Vien joka päivä siskon esikoisen päiväkotiin ja haen sieltä, keskimmäistä käytän puistossa 2-3 kertaa viikossa ja täällä kotona ollessahan ne pyörii jaloissa kokoajan.
On kiva, että voin auttaa siskoa ja tykkään tietenkin senkin lapsista huimasti, mutta ku tyttö on silti mun oma ja mun esikoinen, niin on kiva välillä olla ihan kahdestaanMut niin me tää asumisjärjestely suunniteltiinkin, välillä pääsee nauttimaan yksinolosta (kahdestaanolosta).
Oot ihana ja kypsä ihminen kun osat autta siskoasi suuressa surussaan ja lapsiaan. Hatunnoston paikka, noin nuorelle. Ihanaa sisarrakkautta.