Lapset on ihania ku niistä saa nauttia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelin:
Ekaa kertaa varmaan kahteen kuukauteen saatiin olla tytön kanssa kahdestaan kauemmin ku tunti, ja ahh... Nukahti loppuen lopuks kainaloon soffalle, ja mä aattelin et nyt voin tulla taas hyvällä omalla tunnolla vähän palstaileen :D

Mut oih :heart: Miten se onkaan niin ihana?

Muistakaa halita lapsianne :xmas:

Miksi muuten et saa nauttia lapsestasi tuon enempää?

Kyllähän mä saan siitä nauttia jonku verran päivisin ja varsinkin iltaisin ku käperrytään nukkumaan, mutta kun asutaan yhdessä siskon + siskon lasten kanssa, ja siskolla on just nyt aika vaikeeta, niin aika paljon aikaa menee sen lapsiin.

Vien joka päivä siskon esikoisen päiväkotiin ja haen sieltä, keskimmäistä käytän puistossa 2-3 kertaa viikossa ja täällä kotona ollessahan ne pyörii jaloissa kokoajan.

On kiva, että voin auttaa siskoa ja tykkään tietenkin senkin lapsista huimasti, mutta ku tyttö on silti mun oma ja mun esikoinen, niin on kiva välillä olla ihan kahdestaan :) Mut niin me tää asumisjärjestely suunniteltiinkin, välillä pääsee nauttimaan yksinolosta (kahdestaanolosta).

Oot ihana ja kypsä ihminen kun osat autta siskoasi suuressa surussaan ja lapsiaan. Hatunnoston paikka, noin nuorelle. Ihanaa sisarrakkautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Heh, sehän on mua vaa pari vuotta nuorempi :whistle:
Meinasitko, että susta vois olla mulle miniäkokelaaksi? :D Mikäpä siinä, ainakin meillä olisi paljon puhuttavaa ruuasta =)

Emmää harrasta nuorempia miehiä :D Mites sun poika sitäpaitsi suhtautuis siihen, että sais sitten olla isäpuoli? :D

Emmää harrasta nuorempia miehiä :D Mites sun poika sitäpaitsi suhtautuis siihen, että sais sitten olla isäpuoli? :D
No hyvä...saapi tuo kolli käydä ensin koulunsa loppuun :D En tiedä, miten suhtautuis. Eipä tuo ole tainnut koskaan ajatellakaan asiaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
mä olen ihan hulluna tyttöön :heart: se vaan on niin ihana vaikka onkin aikas villi tapaus koko ajan menossa :heart: on niin ihanaa kun se ryömii pitkin kämppää ja huutelee äitiä....välillä nauraa kikattaa.

kyllä tuo teini on myös ihana mutta se on olevinaan niin iso jo vaikka onkin ihan kakara viälä,kun lähdetään kaupoille se kävelee metrin edellä ettei vaan kaverit nää et on mutsin kans liikkeellä =)

Sullahan onkin syötävän ihana lapsi. Kuten myös muilla mutta hän vaan on niin suloinen.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
mä olen ihan hulluna tyttöön :heart: se vaan on niin ihana vaikka onkin aikas villi tapaus koko ajan menossa :heart: on niin ihanaa kun se ryömii pitkin kämppää ja huutelee äitiä....välillä nauraa kikattaa.

kyllä tuo teini on myös ihana mutta se on olevinaan niin iso jo vaikka onkin ihan kakara viälä,kun lähdetään kaupoille se kävelee metrin edellä ettei vaan kaverit nää et on mutsin kans liikkeellä =)

Sullahan onkin syötävän ihana lapsi. Kuten myös muilla mutta hän vaan on niin suloinen.

kiitos,se on sellanen söpöliini...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
No hyvä...saapi tuo kolli käydä ensin koulunsa loppuun :D En tiedä, miten suhtautuis. Eipä tuo ole tainnut koskaan ajatellakaan asiaa =)

Juuri siksi en harrasta nuorempia miehiä ;) Pysykööt poikina vielä muutaman vuoden. Toisaalta ei nuo vanhemmatkaan aina ole valmiita =/ Tapailin yhtä 34-vuotiasta niin se pomppas kattoon joka kerta ku tyttönen inahti eikä vissiin kertaakaan kattonu tyttöä vaikka me nähtiin neljä kertaa :D

Mun teinipoika haluaa aina shoppailemaan ja inä en yhtään. Kulkee vierelläni ja minä inhoan shoppailua, yrittää sitä opettaa.

Mun teinipoika haluaa aina shoppailemaan ja inä en yhtään. Kulkee vierelläni ja minä inhoan shoppailua, yrittää sitä opettaa.

samaa vikaa mä en kans tykkää shoppailla mut poika kyllä tykkää...ei tuo mun kans enään lähde annan rahaa ja menee kaverin kanssa.
ainoa ongelma on sen vaatteet maksaa hunajaa, yritän kyllä opettaa ettei raha kasva puussa.

Ohan noi ihastuttavia ja vihastuttava, rakastettavia ja välillä niin rasittavia että mielellään hetkeksi vuokraisi jonnekin avoimen palautus aikataulun kera.
Mut pois ei antais vaikka mikä olis. Ja parasta on kun saa halin ja pusun pikkuiselta ukolta spontaanisti, kertoo jotta äitiä rakastaa vaikka ei äiti ihan mallikas aina olekaan :heart:

samaa vikaa mä en kans tykkää shoppailla mut poika kyllä tykkää...ei tuo mun kans enään lähde annan rahaa ja menee kaverin kanssa.
ainoa ongelma on sen vaatteet maksaa hunajaa, yritän kyllä opettaa ettei raha kasva puussa.

Mun pikkuveli on 15-vuotias ja voi järkky niitä sen vaateostoksia :o Siis semmoset tavalliset, teltan kokoiset rumat tpaidat on 30?/kpl, housut vähintään 120?...

Mä oon käyttäny omaa rahaa varmaan alle 100? viimesen 2 vuoden aikana :D

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä