Lapset on ihania ku niistä saa nauttia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninaTT

Aktiivinen jäsen
13.09.2007
18 922
0
36
Ekaa kertaa varmaan kahteen kuukauteen saatiin olla tytön kanssa kahdestaan kauemmin ku tunti, ja ahh... Nukahti loppuen lopuks kainaloon soffalle, ja mä aattelin et nyt voin tulla taas hyvällä omalla tunnolla vähän palstaileen :D

Mut oih :heart: Miten se onkaan niin ihana?

Muistakaa halita lapsianne :xmas:

On ne vaan niin ihania pieninä mutta isommiten voi tulla heille ongelmia ja silti heitä vain rakstaa. Oma lapsi on aina otettava kotiin vaikka hällä olisi mikä.

Ja mun pikkukulta "laulaa" aina mun kanssa, se on niin ihanan kuuloista/näköistä kun toinen otsa kurtussa ääntelee mukana kun minä laulan! :heart: Ja ikää neidillä viikkoa vaille neljä kuukautta! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Ja mun pikkukulta "laulaa" aina mun kanssa, se on niin ihanan kuuloista/näköistä kun toinen otsa kurtussa ääntelee mukana kun minä laulan! :heart: Ja ikää neidillä viikkoa vaille neljä kuukautta! :)

Must tuntuu, että tuo tyttö matkii jo äänteitä vähä :o Mä höpötin sille jotain ja se yritti selkeesti toistaa sitä (sanoin "pumpa" (kurpitsa) ja sielt tuli semmone "pupahh", sisko jutteli sille "aiaiaiaiai" ni sit sielt tuli "aiiaiiaii" heti perään!)

Ja sit se nauraa mulle kokoajan :D En ymmärrä miks, mitä naurettavaa mussa on??

Alkuperäinen kirjoittaja Perhepäivähoitaja:
Mutta se vasta on ihanaa kun hoitaa muiden lapsia päivät ja iltaisin saa nauttia omasta hiljaisesta ajasta. :D

Musta on taas ihanaa kun saa hoitaa omia ja vieraita ja nauttia vielä illallakin omista lapsista :) Välillä raskasta, mutta mitä en omieni eteen tekisi :)

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Ekaa kertaa varmaan kahteen kuukauteen saatiin olla tytön kanssa kahdestaan kauemmin ku tunti, ja ahh... Nukahti loppuen lopuks kainaloon soffalle, ja mä aattelin et nyt voin tulla taas hyvällä omalla tunnolla vähän palstaileen :D

Miksi muuten et saa nauttia lapsestasi tuon enempää?

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelin:

Kyllähän mä saan siitä nauttia jonku verran päivisin ja varsinkin iltaisin ku käperrytään nukkumaan, mutta kun asutaan yhdessä siskon + siskon lasten kanssa, ja siskolla on just nyt aika vaikeeta, niin aika paljon aikaa menee sen lapsiin.

Vien joka päivä siskon esikoisen päiväkotiin ja haen sieltä, keskimmäistä käytän puistossa 2-3 kertaa viikossa ja täällä kotona ollessahan ne pyörii jaloissa kokoajan.

On kiva, että voin auttaa siskoa ja tykkään tietenkin senkin lapsista huimasti, mutta ku tyttö on silti mun oma ja mun esikoinen, niin on kiva välillä olla ihan kahdestaan :) Mut niin me tää asumisjärjestely suunniteltiinkin, välillä pääsee nauttimaan yksinolosta (kahdestaanolosta).

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Ja mä taas olen kurkkua myöten täynnä omiani (paitsi nuorinta) :(. En jaksa enää ollenkaan.

:hug:

Joskus on vaikeata. Mulla oli joulun aikaa muutama semmonen yö, että olin kiikuttamassa tyttöä pois. Onneks helpotti kuitenkin. Nyt taas viimeset pari päivää on ollu hankalia kun mä oon ollu ihan poikki ja univelkainen, enkä oo jaksanu olla niin läsnä. Aiheuttaa tytössä itkuisuutta ku en oo ihan mukana, ja mun jo valmiiks kiree pinna kiristy aika pahasti.

Mut nyt se on niin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelin:

Kyllähän mä saan siitä nauttia jonku verran päivisin ja varsinkin iltaisin ku käperrytään nukkumaan, mutta kun asutaan yhdessä siskon + siskon lasten kanssa, ja siskolla on just nyt aika vaikeeta, niin aika paljon aikaa menee sen lapsiin.

Vien joka päivä siskon esikoisen päiväkotiin ja haen sieltä, keskimmäistä käytän puistossa 2-3 kertaa viikossa ja täällä kotona ollessahan ne pyörii jaloissa kokoajan.

On kiva, että voin auttaa siskoa ja tykkään tietenkin senkin lapsista huimasti, mutta ku tyttö on silti mun oma ja mun esikoinen, niin on kiva välillä olla ihan kahdestaan :) Mut niin me tää asumisjärjestely suunniteltiinkin, välillä pääsee nauttimaan yksinolosta (kahdestaanolosta).

Oletpa uuttera, kun jaksat hoitaa myös siskosi lapsia :) Voimia tilanteeseen ja ihania hetkiä pikkuisesi kanssa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tein työtä käskettyä ja äsken halasin kuopusta keittiössä, kun laitoin iltapalaa. Ja mitä kuopus tuumasikaan? Sanoi: "joo, voin mä viedä" :laugh: :laugh:

:laugh: Kuis paljon sillä on ikää? Olikos sun lapset jo teinejä vaiko vähän nuorempia?

Ja mä taas olen kurkkua myöten täynnä omiani (paitsi nuorinta) :(. En jaksa enää ollenkaan.

Joskus on vaikeata. Mulla oli joulun aikaa muutama semmonen yö, että olin kiikuttamassa tyttöä pois. Onneks helpotti kuitenkin. Nyt taas viimeset pari päivää on ollu hankalia kun mä oon ollu ihan poikki ja univelkainen, enkä oo jaksanu olla niin läsnä. Aiheuttaa tytössä itkuisuutta ku en oo ihan mukana, ja mun jo valmiiks kiree pinna kiristy aika pahasti.

Kiitos...haluaisin niin kovasti löytää taas ilon äitiyteen, mut se on hukassa :(.

Must tuntuu, että tuo tyttö matkii jo äänteitä vähä :o Mä höpötin sille jotain ja se yritti selkeesti toistaa sitä (sanoin "pumpa" (kurpitsa) ja sielt tuli semmone "pupahh", sisko jutteli sille "aiaiaiaiai" ni sit sielt tuli "aiiaiiaii" heti perään!)

Hän on vaan niin onnelinen äidistään joka vielä kauniskin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
:laugh: Kuis paljon sillä on ikää? Olikos sun lapset jo teinejä vaiko vähän nuorempia?
Täyttää marraskuussa 18 v. Ja viemisessä siis kyse koiran viemisestä iltalenkille :D

:laugh:

Heh, sehän on mua vaa pari vuotta nuorempi :whistle:

Mutta hyvä, että halit, kyllä ne vanhemmatkin vauvat välil tarvii huomiota :D

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:

Hän on vaan niin onnelinen äidistään joka vielä kauniskin.

Voi kiitos :ashamed: :)

Kiitos...haluaisin niin kovasti löytää taas ilon äitiyteen, mut se on hukassa :(.

Kyllä se sieltä taas :hug: Onko sulla muuten nyt vaikeaa? Miestä auttamassa? Minkä ikäisiä lapsia? Itsellä välillä kans kahden pienen kans tuollaisia mietteitä. Joskus jopa olen katunut että lapsia tein :( Nyt on helpottanut kun on saanut nukkua öisin vähän enempi. Voimia sulle paljon!

mä olen ihan hulluna tyttöön :heart: se vaan on niin ihana vaikka onkin aikas villi tapaus koko ajan menossa :heart: on niin ihanaa kun se ryömii pitkin kämppää ja huutelee äitiä....välillä nauraa kikattaa.

kyllä tuo teini on myös ihana mutta se on olevinaan niin iso jo vaikka onkin ihan kakara viälä,kun lähdetään kaupoille se kävelee metrin edellä ettei vaan kaverit nää et on mutsin kans liikkeellä =)

Yhteistyössä