Lapset joka lauantai yökylään mummolle, jes!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
viiru
Kuulepa juu..... meidän perheessä ei kasva järkyttäviä ihmisä ja poikaa ei tarvitse viihdyttää
koko ajan. Ehkä sun kakaras on järkyttäviä ihmisiä.
Meillä kyllä poika osallistuu kotitöihinsä kykynsä ja ikänsä mukaan ja myös viihdyttää itseään.
Taidat olla kade, koska meillä on kattava lähiverkosto. Ehkä teillä ei ole ketään minne
lasta koskaan viedä. Ainoa lapsen on hyvä nähdä muitakin ihmisiä kuin vanhempiaan.

Mä en voi kun sääliä sinua. Ehkä olet täydellinen äiti... kakarat riehuu ja kiusaa muita ja
sanot et mun lapsi ei tee tätä......Sorry vaan.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
Kuulepa juu..... meidän perheessä ei kasva järkyttäviä ihmisä ja poikaa ei tarvitse viihdyttää
koko ajan. Ehkä sun kakaras on järkyttäviä ihmisiä.
Meillä kyllä poika osallistuu kotitöihinsä kykynsä ja ikänsä mukaan ja myös viihdyttää itseään.
Taidat olla kade, koska meillä on kattava lähiverkosto. Ehkä teillä ei ole ketään minne
lasta koskaan viedä. Ainoa lapsen on hyvä nähdä muitakin ihmisiä kuin vanhempiaan.

Mä en voi kun sääliä sinua. Ehkä olet täydellinen äiti... kakarat riehuu ja kiusaa muita ja
sanot et mun lapsi ei tee tätä......Sorry vaan.
just sanoit että et jaksa kakaraasi katsella että olet sellainen äiti. en ihmettele että et jaksa jos et ole kasvattanut. meillä lapset ovat perheen jäseniä jotka osallistuvat töihin ja hoitavat hommansa joten ei tee tiukkaa olla aina omien ihanien lasten kanssa.

olen vainhuomannut, että ne jotka ovat hoidossa usein mummoloissa, ovat kurittomia. he saavat riekkua kotona koska äiti näkee heitä niin harvoin että jaksaa sitä riekkumista. lo
 
Minulle mummola oli kuin toinen koti. Viihdyin tosi hyvin mummoni kanssa, vaikka tämä oli aika raihnainen jo minun lapsuusaikana. Siellä vaan oli kivaa, kun sai olla niin vapaasti.
Ei se varmaankaan lapsillekaan mikään rangaistus ole. :eek:
 

Yhteistyössä