lapset ja facebook (turhis purkautuminen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miehen poika 10 vee oli kiinnostunut tästä ja hänelle kerrottiin ettei se ole sallittua tuon ikäiselle.

Nyt tän pojan äiti on ilmeisesti antanut pojan luoda itselleen oman profiilin ja tietenkin on myös kaverilistallakin. Siitä vaan sääntöjä ja rajoja rikkomaan taas vanhempien luvalla.

Tää poika on koko ikänsä saanut pelata k-18 pelejä. Ja saa pelata yötä myöden ja meilläkin pelaa aamusta iltaan koko viikonlopun tauotta.

Sillä ei ole mitään rajoja ja sääntöjä... ÄRSYTTÄÄ!!!!

Palvelun jäsenyys on mitätön, mikäli se on kielletty. Sivusto on tarkoitettu vain kolmetoistavuotiaille (13) ja sitä vanhemmille käyttäjille sekä vähintään toisen asteen oppilaitoksessa opiskeleville alle 18-vuotiaille Sivuston käyttäjille. Sivustoon rekisteröityminen, sen käyttö tai sillä vierailu on näissä Käyttöehdoissa määritelty kielletyksi alle 13-vuotiailta tai alle 18-vuotiailta, jotka eivät opiskele vähintään toisen asteen oppilaitoksessa. Käyttämällä Palvelua tai Sivustoa ilmoitat ja takaat, että olet vähintään 13-vuotias ja käyt toisen asteen oppilaitosta tai muussa tapauksessa vähintään 18-vuotias ja että sitoudut noudattamaan kaikkia tämän Sopimuksen ehtoja.

Sieltä löytyy ryhmiä nimellä:

*Oveluuden huippu nuolla pillua niin ettei kulli huomaa
*Lyö lastasi tai naistasi niin minä lyön sinua
*lastenhyväksikäyttäjät munista hirteen
...

Ei minunkaan mielestä lasten juttuja!

Minun tyttö on 13 vuotias ja en ole antanut lupaa sivustolle, katson sitten parin vuoden päästä uudestaan. Mutta mitä asiasta on keskusteltu niin ei ainakaan näissä piireissä asiasta ole koommin kiinnostuttu.

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Sieltä löytyy ryhmiä nimellä:

*Oveluuden huippu nuolla pillua niin ettei kulli huomaa
*Lyö lastasi tai naistasi niin minä lyön sinua
*lastenhyväksikäyttäjät munista hirteen
...

Ei minunkaan mielestä lasten juttuja!

No ei sovi kyllä lapsille nuo...mutta itte repesin tuolle ekalle ryhmälle :laugh:

Yhteistyössä