[QUOTE="minä";24947192]en tykkäis, jos mun lapsen hoitaja keskittyis jutteleen ja kahvitteleen vieraansa kanssa työaikana. en kai mäkään voi tilata kavereita työpaikalle päiväkahville. mites muilla, käykö teillä kaverit työpaikalla työaikana kylässä? meinaan kun pidätte niin loistojuttuna tota kavereiden kyläilyä pph:lla. mimmosissa töissä ootte, kun voitte seurustella kavereiden kaa työpäivän aikana. meillä sairaalassa se ei tosiaan onnistu.[/QUOTE]
Ihmiset on kyllä ihan huvittavia... Ei kukaan saa kahvitella kavereiden kanssa työajalla, kun minäkään en saa... Ammatteja on erilaisia ja niissä on erilaisia hyviä ja huonoja puolia. Ihan naurettavaa olla kateellinen siitä, että pph saa kahvitella ja jutella kaverinsa kanssa päiväkahvilla. Sellaista on perhepäivähoitajan työ - kodinomaista lastenhoitoa. Kai sinullakin kotona käy välilllä kavereita kylässä?
Lisäksi meidän lasten hoitaja saa työpäivänsä aikana tehtyä omia kotitöitään, laitettua ruokaa perheelleen, otettua vastaan omat kouluikäiset lapsensa jne. Näistä mitään minä en saa tehdä työaikanani. So what. Hän on valinnut perhepäivähoitajan työn, minä joitain muuta. End of story!