Oikaisu oikaisun peräänAlkuperäinen kirjoittaja 02.08.2005 klo 19:14 minä vain kirjoitti:Oikaisen jokun käsitystä väestörekisteristerin nimihausta,että näkyy kaikki nimet..Mutta juuri kävin tarkastamassa erään lapsen 3 nimen Jerentytär niin eipä löytynyt 2005v nimeksi annetuista .. Elikkä siinä näkyy vain ja ainoastaan etunimi/väliviivalla olevat,mutta ei muita nimiä. (Ainakin minun kummitodistuksessa lukee Ronja Alexsandra Jerentytär)
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2005 klo 19:14 minä vain kirjoitti:Oikaisen jokun käsitystä väestörekisteristerin nimihausta,että näkyy kaikki nimet..Mutta juuri kävin tarkastamassa erään lapsen 3 nimen Jerentytär niin eipä löytynyt 2005v nimeksi annetuista .. Elikkä siinä näkyy vain ja ainoastaan etunimi/väliviivalla olevat,mutta ei muita nimiä. (Ainakin minun kummitodistuksessa lukee Ronja Alexsandra Jerentytär)
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2005 klo 10:40 Vieras kirjoitti:Siis pitäiskö siellä löyttyy KOKO nimi? jos nimi olisi Anna Martta, sen pitäisi näkyä, niinkö? EI nyt vaan näy. Ei ainakaan minun nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2005 klo 17:33 Vieras kirjoitti:Mikä sen väestörekisterin nimihaku-palvelun osote on, kun laitan www.vaestorekisteri.fi/com/net, niin ei sitä löydy.
Mulla on kaveri nimeltä Ansu, mutta hän on tyttö...Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2005 klo 10:38 sannikka77 kirjoitti:Jaakko Ansu Eemeli ja Sanni Henriikka