lapsenvahtina huomenna...

Ja hyvin pystyt antamaan pienimmällekin normaalia kotiruokaa :) Hienonna vaikka hiukan haarukalla ja älä mausta niin kovasti niin hyvin pärjäät :)
Meillä lapset veti tuon ikäisenä innoissaan jauhelihaa ja spagettia

Jos on mitään kirjaa, jossa on kuvia, niin senkin ääressä viihtyy. Tai mainoslehtiä tms. Lehdistä voi leikata kivoja kuvia ja laittaa paperille. Myös cd ja dvd-koteloista voi rakentaa dominoratoja. Jos oikein tiukka paikka tulee, niin pesuhuoneeseen läträämään vedellä. Ei tarvitse kuin iso astia johon vettä ja pienempiä kippoja joilla sitä lirutella. Lapset on loppujen lopuksi melko yksinkertaisia.. :D

Jos on saippuakuplavälineitä, niin niitäkin pesuhuoneessa/parvekkeella/ulkona. Justiin se pullien leipominen, tai pannarin tekeminen, tai itsetehdyt voileivät(tekee vaikka kasvojen muotoisia).

Kyllä mullakin on kummilapsi mut asuu sen verran kaukana ettei näe usein. pojan äitikin pyörii omissa jutuissaan ja minä oon kiinni töissä koko ajan, ei ikinä tulis mieleen kun näen pojan ja olen hänen kanssaan että pyytäisin mitää maksua ei edes vaikka veisin pojan syömään tai leffaan.. ei ikinä.. sehän on mun kummilapsi ! Sama se mulle joku helvetin rahasumma minkä sijotan kummilapseeni. Mä en ainakaan haluu et kummilapseni muistaa mut ei tätinä ja raha ahneena ettei voi omaa kummilastaan hoitaa ja ostaa juttuja ilman korvausta vastaan... Kyllä on tyhmiä ihmisiä ! Anteeks vaan tää on mun mielipide