S
Sporttiäiti
Vieras
Ovat ala-asteella koulussa. La on ainut vapaa päivä, kun ei ole mitään treenejä! Harrastavat monipuolisesti ja kahdessa eri lajissa myös kilpailevat. Olen jo monta vuotta "uhrannut" oman vapaa-aikani siihen, et olen kuskannut lapsia treeneihin. Ja nauttinut joka hetkestä. On ollut suuria pettymyksiä, mutta vielä suurempia onnistumisia! Lapseni treenaavat noin 12 tuntia viikossa ohjattua ja muut hyötyliikunnat päällä. En esim koskaan vie lapsia kouluun vaan olevat aina kävelleet/juosseet koulumatkan 1.5km. Ovat tosi urheilullisia, mutta myöskin hyviä koulussa. Kavereita on, mutta leikkiaika jää noin 2 tuntiin päivässä+ toi lauantai. Treeneissä on tietty sit omat seurakaverit ja jne. Olen saanut arvostelua siitä, että miks en anna lasteni olla lapsia!! Hehän ovat juuri sitä!! En minä heitä väkisin treeneihin vie. Ovat nauttineet aina liikunnasta ja tehtäväni on joskus jopa sanoa, et eikö voitais vaan lauantaisin olla.. Usein haluavat silloinkin tehdä jotain liikunnallista. En seuraa mitään telkkarisarjoja ym. Kun tulen töistä teen ruuan ja sit mennään. Noin 9 aikaa kun ollaan kotona niin kaikille uni maittaa. Vähempikin voi harrastaa. Lapsillani vaan on lajeissaan tavoitteet ja haluavat kilpailla. Silloin on tehtävä kovasti työtä ja vanhemman rooli on kanssa tosi tärkeä. Treeniajat tulevat kasvamaan lähivuosina.. jopa kolminkertaistumaan.
Ihmettelen välillä miksi jotkut äidit vetää tästä herneet nenään? Miksi arvostella ja kysellä mun motiiveja.. Tottakai olen lapsistani ihan hirmu ylpeä, mutta olisin muutenkin. Tämä on vaan meidän perheen tapa elää. En voisi kuvitellakaan itseäni iltaisin telkkarin ääreen, kun lapset olisivat naapurissa pelaamassa pleikkaa. Ei siinäkään mitään väärää olisi, mutta en osaa kuvitella miltä se tuntuis.
Ihmettelen välillä miksi jotkut äidit vetää tästä herneet nenään? Miksi arvostella ja kysellä mun motiiveja.. Tottakai olen lapsistani ihan hirmu ylpeä, mutta olisin muutenkin. Tämä on vaan meidän perheen tapa elää. En voisi kuvitellakaan itseäni iltaisin telkkarin ääreen, kun lapset olisivat naapurissa pelaamassa pleikkaa. Ei siinäkään mitään väärää olisi, mutta en osaa kuvitella miltä se tuntuis.