Lapseni ovat seksihulluja :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti 56v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti 56v

Vieras
Minulla on mieheni kanssa 18 lasta, joista kolmesta vanhimmasta 2 ovat jo naimisissa sekä asuvat omissa kodeissaan puolisoittensa kanssa ja 1 asuu poikaystävänsä kanssa heidän yhteisessä kodissaan. Vanhimmalla lapsellani (24v tyttö) on 25v miehensä kanssa jo 3 lasta (5v, 3v ja 10kk vanhat) ja hän odottaa nyt neljättä lastaan. 22v pojallani on 21v vaimonsa kanssa 3v, 2v ja 11kk vanhat lapset ja heille on tulossa kaksoset. 19v tyttäreni (joka asuu 27v poikaystävänsä kanssa yhdessä) on 4½v, 3½v, 2v5kk, 1v3kk ja 3kk vanhat lapset ja hän on taas raskaana! Lapseni ovat ilmiselviä seksihulluja eivätkä edes hallistse ehkäisyä kun heillä on noin paljon lapsia noin nuorina!

[QUOTE="vieras";23586242]no tää ihan varmaan provo,mutta mun veli sai tyttöystävänsä kaa ekat lapsensa 14 vuotiaana joten ei mahdotonta ole.[/QUOTE]

Ei tietenkään mahdotonta, tiedän itsekkin naisen joka saanut lapsensa 14-vuotiaana.
Ihmeen sairasta kyllä.

Onko hän saanut kaikki lapsensa sen 27v miehensä kanssa? Nimittäin jos hänen esikoisensa on 4½v niin minun laskujeni mukaan saanut tämän lapsen olessaan itse 14 ja ½ vuotta vanha, koska 19-4,5=14,5, kun taas tämä 27v mies on ollut lapsen syntyessä 22 ja ½ vuotta vanha, koska 27-4,5=22,5 vuotta. Silloinhan kyseessä on ollut lapsen sekaantuminen, jos 22v mies on saanut 14v tytön kanssa lapsen?

Onko hän saanut kaikki lapsensa sen 27v miehensä kanssa? Nimittäin jos hänen esikoisensa on 4½v niin minun laskujeni mukaan saanut tämän lapsen olessaan itse 14 ja ½ vuotta vanha, koska 19-4,5=14,5, kun taas tämä 27v mies on ollut lapsen syntyessä 22 ja ½ vuotta vanha, koska 27-4,5=22,5 vuotta. Silloinhan kyseessä on ollut lapsen sekaantuminen, jos 22v mies on saanut 14v tytön kanssa lapsen?

Joo, ja siis senhän olisi pitänyt olla 13-vuotias raskautuessaan.

[QUOTE="hiihto";23586283]Sä oot ehtinyt todella monta lasta pyöräyttää, vaikka olet aloittanut vasta päälle kolmekymppisenä :D :D[/QUOTE]

Joo eka lapsi 32 vuotiaana ja nyt 18 lasta. Siinä on tahtia kerrakseen...

[QUOTE="hiihto";23586283]Sä oot ehtinyt todella monta lasta pyöräyttää, vaikka olet aloittanut vasta päälle kolmekymppisenä :D :D[/QUOTE]

Provoolaisella on unohtunut vähän laskeskella... Jos 32 vuotiaana esikoinen niin kahdeksastoista lapsi olisi syntynyt äidin ollessa 50v ja kaikki lapset olisi syntyneet vuoden välein.

Onneksi olkoo lestadiolaisuudestanne. Ei lapsilla väliä, jos ei muualle mahdu niin pienimmät voi sijoittaa sängyn alle vaikka vetolaatikkoon nukkumaan. Eikö se ole lestoilla ihan normitapa?

Hyvä hyvä provo. Mukava piristys päivään. Tosiaankin laskutaito taitaa olla hukassa. Ja jos nyt tää onkin sitten sattumalta totta, niin lapsesi on ottanut sinusta ap mallia.

[QUOTE="jopas";23586748]Onneksi olkoo lestadiolaisuudestanne. Ei lapsilla väliä, jos ei muualle mahdu niin pienimmät voi sijoittaa sängyn alle vaikka vetolaatikkoon nukkumaan. Eikö se ole lestoilla ihan normitapa?[/QUOTE]

Tuo ap:n teksti on ristiriitana lestojen periaatteisiin. Letathan sekstailee avioliitossa, ei ennen. Ja avioliittoon mennään aikasintaan 18v ellei sitten hankita erikoislupaa.
Mutta minä uskona kanssa, että tämä on niin provo!

Yhteistyössä