M
"muumimamma"
Vieras
Mun 10 v painaa 25kiloa!!! Uskomatonta että lapsi voi olla noin lihava. Ei pahalla, mutta mun mielipide on että vika on vanhemmissa, ellei sitten lapsella jokin fyysinen sairaus joka aiheuttaa....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ensinnäkin lapsella pitäisi olla säännölliset ruoka-ajat, jolloin hän syö oikeaa ruokaa. Jos ruoka ei maistu, ei tule viikkorahaa tai herkkujakaan. Jos lapsi varastaa, pitää sillä olla seurauksia, vaikkapa puhelin pois. Herkkujen pitäisi myös olla lukkojen takana. Tarjolla pitäisi olla terveellisiä, helppoja välipaloja. Ja 10-vuotiaan ei pitäisi käyttää koiraa yksin lenkillä.
Minä käytin jo 7-vuotiaana aikuista labradorin-noutajaa..Ensinnäkin lapsella pitäisi olla säännölliset ruoka-ajat, jolloin hän syö oikeaa ruokaa. Jos ruoka ei maistu, ei tule viikkorahaa tai herkkujakaan. Jos lapsi varastaa, pitää sillä olla seurauksia, vaikkapa puhelin pois. Herkkujen pitäisi myös olla lukkojen takana. Tarjolla pitäisi olla terveellisiä, helppoja välipaloja. Ja 10-vuotiaan ei pitäisi käyttää koiraa yksin lenkillä.