A
ap.
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Ymmärrän sun pointtis mulla on ihan samallainen anoppi. Hänen kanssaan sovitaan jotain mut hän ei sit kuitenkaan osaa käyttäytyä sovitun mukaisesti kun kyse on vain "pikku" asioista. Minä varmasti soittaisin ja sanoisin et lapset kotiin nyt tai sit saat keskustella poliisin kanssa! Meillä nää tapaukset on vaan onneksi olleet ihan mitättömiä mut jos hän ei mun lapsia palauttaisi sovitun mukaisesti niin ei hän niitä sit enää hoitaisikaan.
Tää on "jännä" juttu, toinen mummi ku hoitaa tosi mielellään (tämä siis joka nyt "kidnappasi" lapset vielä yhdeksi yöksi) ja mun oma äiti tekee ohikkaita tosi helposti. Esim. lupasi hoitaa kun edellistä menin synnyttämään, niin menikin sit ryyppäämään. Häntä en todellakaan ole sen jälkeen "vaivannut" lastenhoidolla. Valitettavasti tämä toinenkin mummi meni nyt "yli" rajojensa. Hän taas tuntuu olevan sieltä toisesta ääripäästä: rakastaa ja omii liikaakin, tai no joo, rakastaa ei voi liikaa, mutta tämä temppu tuntui tosi tympeeltä.