N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Glendaliina kuulostaa siivousvälineeltä.
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Jep, Porvoosta on!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Jep, Porvoosta on!
Mitä tämä Porvoosta on tarkoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Jep, Porvoosta on!
Mitä tämä Porvoosta on tarkoittaa?
Kyllähän sinä porvoolaisena tiedät.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Glendaliina kuulostaa siivousvälineeltä.
Tusen Tack!! Onneksi Glendaliinan ei tarvitse ainakaan siivoilla elämänsä aikana niin ei sekoiteta siivousvälineeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja pilkunviilaaja:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Glendaliina kuulostaa siivousvälineeltä.
Tusen Tack!! Onneksi Glendaliinan ei tarvitse ainakaan siivoilla elämänsä aikana niin ei sekoiteta siivousvälineeseen.
Miksi ei tarvitse siivoilla? Ettekö aio opettaa lapselle oman huoneen siivoamista ym.? Vai tarkoititko, ettei tarvitse ammatikseen siivota?
Vaikka olisi miten rikas perhe, jolla on varaa palkata siivooja, niin eiköhän silti kannata opettaa lapselle peruselämisen taidot, kuten esim. imurointi ja paskahuussin pesu.
Tämä ei ole provo.Alkuperäinen kirjoittaja www:porvoosta = provo.
ja onhan tuo aivan kauhea nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja niiloliina:Noh.. älkää nyt haukkuko..Ihan yhtä nätti nimi tytölle kuin vaikka mun nimimerkki olisi.
Alkuperäinen kirjoittaja niiloliina:Noh.. älkää nyt haukkuko..Ihan yhtä nätti nimi tytölle kuin vaikka mun nimimerkki olisi.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt kun sanoit!:Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Tulee kyllä kieltämättä mieleen joku oikein tuju pesuaine...![]()
Ihmiseltä, joka ottaa nimimerkikseenAlkuperäinen kirjoittaja ööö...:Alkuperäinen kirjoittaja nyt kun sanoit!:Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Tulee kyllä kieltämättä mieleen joku oikein tuju pesuaine...![]()
Varo Kodin Putkimies! Glendaliina puhdistaa kodin rasva -ja likatahroista ilman hankausta! Toimii myös wc:ssä!
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Millä perusteilla saitte nimen läpi? Kun vrk:n mukaan vielä yhtäkään Glendaliinaa ei Suomessa ole, niin aikamoiset perustelut saatte esittää, jotta uusi nimi suomalaisten nimien joukkoon hyväksytään.
Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:Ovatko omat sukujuuresi jossain englanninkielisessä maassa kun tuollaisen nimen valitsitte?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja juupatijuu:Toivon totisesti että tämä uutinen tulee Porvoosta! Vaikka sainkin kyllä alkuillan parhaat naurut...
![]()
Siis mikä Porvoo??? Ai kun kiva, kun naurat lapseni nimelle. Olet itse varmasti Mari tai Sari.
Alkuperäinen kirjoittaja juupatijuu:Alkuperäinen kirjoittaja niiloliina:Noh.. älkää nyt haukkuko..Ihan yhtä nätti nimi tytölle kuin vaikka mun nimimerkki olisi.
No tässä olen kyllä samaa mieltä!![]()