Lapseni näkee enneunia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirjautumatta nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja neepu:
Hmmm... en ole ikinä uskonut näihin "henkimaailman" hömpötyksiin. Enkä usko vieläkään! Eräs sukulaiseni tosin uskoo ja kertoo mitä ihmeellisimpiä tarinoita omista kokemuksistaan. Siitä huolimatta pidän näitä alitajunnan, sattuman ym. summana, jotka ei liity mitenkään mihinkään yliluonnolliseen.

Moni asia voikin olla alitajunnan tuotetta ja sattumaa. Itse en tiedä uskoisinko näihin vai en. Olen nähnyt unia jotka toteutuu. Olen kertonut unessa näkemälleni henkilölle mitä tulee tapahtumaan ja näin on käynyt. Ystäväni sai oikeassa elämässä vakituisen työpaikan, mutta näin unta, että hän irtisanoutuu ja muuttaa kauas pois. Näin kävikin. Vuosia sitten näin unta numerosta 8 ja uneen liittyi ahdistusta sekä ihmisiä, jotka liittyvät vuoteen 2008. Ehkä sattumaa, mutta viime vuonna 2008 koin monia menetyksiä ja perhettämme kohtasi paljon vastoinkäymisiä. Sattumaa kai. Nyt olen alkanut nähdä unia, joissa esiintyy nämä menettämäni ihmiset ja he antavat unessa vinkkejä mihin pitäisi kiinnittää huomiota(heihin ja minuun liittyviä asioita). Mietin vain onko tämä kuvitelmaa vai pitäisikö toimia unen kertomalla tavalla.
Ehkä kuvitelmaa, mutta olen joskus kokenut, etten ole jossain tilassa yksin. Samoin lapseni on kerran kysynyt kuka vieressäni seisoo(ei varjo).
Suurin epäilys on eräästä vähän aikaa sitten ottamastani kuvasta, jossa on selkeästi jonkun ylimääräisen kasvot. Kai tällekin on järkevä selitys...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi Jeesuksen nimeen rukoileminen naurattaa?

Ensin pitää uskoa jumalaan, voidakseen uskoa saatanaan. Ja Jumala loi Saatanan, eli tämän mukaan kaikki on samasta lähteestä.

Eikä sanoilla ole voimaa, ellei niihin usko. Ja jos uskoo, ei tarvitse sanoja.

Alkuperäinen kirjoittaja neepu:
Onneksi sinä tiedät!
Kyllähän voit ajatella että olet jotenkin erityinen ja muita parempi kuin "mulla-on-sellanen-perstuntuma-kaikkeen-ja kaikkiin..."

Ei ole olleenkaan LUONNOLLISTA että luulee näkevänsä jotain hem..tin enneunia tmv.
Nämä "enne" unetkin ovat alitajunnan tuotosta jotka sitten vain yhdistetään sopivaan tapahtumaan, että per..le tästä mä näin unta sillon kaks kk sitten. Anteeksi vaan, tämä on mielipiteeni mutta kaikki saavat uskoa juuri mihin haluaa! (tai olla uskomatta)

Viimeinen lause ei anteeksipyytelyä kaipaa. :) :hug:

Minulla oli kerran yhdellä nettipalstalla ketju, johon pyysin vapaaehtoisia ilmoittautumaan. Ei tarvinnut kertoa itsestään mitään eikä esiintyä kirjautuneena. Riitti että ilmoittautui.
Uskokaa tai älkää, mutta kun sitten aloin keskittymään kuhunkin yksitelleen, minä pystyin kertomaan hänen kivuistaan sillä hetkellä, tunnistin jos joku oli raskaana ja sen, kuinka pitkällä (tunsin itse lapsen liikkeen ja asennot), tunnistin joskus murtuneet/pahoin loukkaantuneet kohdat kyseisen ihmisen ruumiissa, jne. Ketjuun tuli satoja viestejä, ja palaute oli aina yhtä hämmentynyttä. Ihmiset eivät ymmärtäneet, miten pystyin siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

Ensin pitää uskoa jumalaan, voidakseen uskoa saatanaan. Ja Jumala loi Saatanan, eli tämän mukaan kaikki on samasta lähteestä.

No minä uskon kyllä Jumalaan, mutta täytyy todeta, että perustelit kyllä hyvin sanomasi

Minulla oli kerran yhdellä nettipalstalla ketju, johon pyysin vapaaehtoisia ilmoittautumaan. Ei tarvinnut kertoa itsestään mitään eikä esiintyä kirjautuneena. Riitti että ilmoittautui.
Uskokaa tai älkää, mutta kun sitten aloin keskittymään kuhunkin yksitelleen, minä pystyin kertomaan hänen kivuistaan sillä hetkellä, tunnistin jos joku oli raskaana ja sen, kuinka pitkällä (tunsin itse lapsen liikkeen ja asennot), tunnistin joskus murtuneet/pahoin loukkaantuneet kohdat kyseisen ihmisen ruumiissa, jne. Ketjuun tuli satoja viestejä, ja palaute oli aina yhtä hämmentynyttä. Ihmiset eivät ymmärtäneet, miten pystyin siihen.

Hoplop.

Tuotahan nyt ei kukaan usko hiukkaakaan ennenkuin todistat vaikka pienellä uusintakokeella/demolla kykyjäsi täällä.

Keskity, please, nyt vaikka minuun ensiksi, ja kerro mitä tunnistat.

Alkuperäinen kirjoittaja Tekijä esiin!:

Hoplop.

Tuotahan nyt ei kukaan usko hiukkaakaan ennenkuin todistat vaikka pienellä uusintakokeella/demolla kykyjäsi täällä.

Keskity, please, nyt vaikka minuun ensiksi, ja kerro mitä tunnistat.

ei toimi siis!

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

Monet sellaiset, jotka ovat kokeneet joko näkyjä tai muita itse negatiivisiksi kokemiaan henkimaailman ilmiöitä, ovat vapautuneet niistä Jeesuksen nimessä. Miksi siis niin ei voisi käydä?

Sekä saatanalla että muilla henkiolennoilla on kristinuskon mukaan vapaa tahto. Ei niin, että kaikki voisivat tehdä kaikkea, vaan niin, että kaikki voivat tehdä valintoja. Demonien teot ovat Jumalasta yhtä vähän kuin vaikkapa kansanmurhaa harjoittavan ihmisen. Jos sen sijaan kenelläkään ei ole mitään vapaata tahtoa missään mielessä, niin mitä väliä millään sitten? Miksi silloin tehdä loitsujakaan?

Muokkaan: Anteeksi, ei se ollutkaan JBoB joka niin sanoi, vaan joku muu.

Yhteistyössä