E
en tiedä mihin uskoisin
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja neepu:Hmmm... en ole ikinä uskonut näihin "henkimaailman" hömpötyksiin. Enkä usko vieläkään! Eräs sukulaiseni tosin uskoo ja kertoo mitä ihmeellisimpiä tarinoita omista kokemuksistaan. Siitä huolimatta pidän näitä alitajunnan, sattuman ym. summana, jotka ei liity mitenkään mihinkään yliluonnolliseen.
Moni asia voikin olla alitajunnan tuotetta ja sattumaa. Itse en tiedä uskoisinko näihin vai en. Olen nähnyt unia jotka toteutuu. Olen kertonut unessa näkemälleni henkilölle mitä tulee tapahtumaan ja näin on käynyt. Ystäväni sai oikeassa elämässä vakituisen työpaikan, mutta näin unta, että hän irtisanoutuu ja muuttaa kauas pois. Näin kävikin. Vuosia sitten näin unta numerosta 8 ja uneen liittyi ahdistusta sekä ihmisiä, jotka liittyvät vuoteen 2008. Ehkä sattumaa, mutta viime vuonna 2008 koin monia menetyksiä ja perhettämme kohtasi paljon vastoinkäymisiä. Sattumaa kai. Nyt olen alkanut nähdä unia, joissa esiintyy nämä menettämäni ihmiset ja he antavat unessa vinkkejä mihin pitäisi kiinnittää huomiota(heihin ja minuun liittyviä asioita). Mietin vain onko tämä kuvitelmaa vai pitäisikö toimia unen kertomalla tavalla.
Ehkä kuvitelmaa, mutta olen joskus kokenut, etten ole jossain tilassa yksin. Samoin lapseni on kerran kysynyt kuka vieressäni seisoo(ei varjo).
Suurin epäilys on eräästä vähän aikaa sitten ottamastani kuvasta, jossa on selkeästi jonkun ylimääräisen kasvot. Kai tällekin on järkevä selitys...