Lapsena hyväksikäytetty(kö)? :((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Olen alkanut miettimään menneisyyttäni ja seksuaalisuuttani...

Olen miettinyt, olisiko minua voitu käyttää hyväksi kun olin pieni tai olisinko nähnyt jotain sellaista mitä lapsen silmälle ei olla tarkoitettu...

Muistan pari asiaa menneisyydestä kun olin ala-asteella:
- Minä ja pikkusiskoni sormetimme paksun tussin korkeilla olohuoneen sohvalla kun ketään ei ollut kotona.

- Siskoni ja minä leikimme meitä paljon nuoremman pojan kanssa nuolemisleikkiä..oltiin alasti kaikki peiton alla ja toisen piti aina nuolla toisen äläpäätä????

- Barbileikit oli aina kavereiden kanssa sitä että aina leikki johdatti nuket harrastamaan seksiä

Olen monesti yllättänyt äitini harrastamasta seksiä( ja hänellä ollut aina eri miehiä), mutta olen silloin ollut jo aika "vanha" niin että tiesin jo asioista...

Haluan nyt kuulla jos palstalla liikkuu ketään jolla kokemusta ehkä seksuaaliterapeutti? sillä en vitsaile tällä asialla...tämä häirinny jo monta vuotta ja omilta vanhemmiltani en mene edes kysymään sillä välit ei todellakaan ole sellaiset...äitini alkoholisti sun muuta:/

Voisin jopa harkita meneväni puhumaan ammattilaiselle mutta tunnen häpeää teoista joita lapsena harrastin..nuo seksileikit sun muut... häpeän vaikken oikeasti silloin edes ymmärtänyt asioiden tarkoitusta

Minulla oli samantyyppisiä leikkejä lapsena (joskus ala-aste ikäisenä 4-6 luokkalaisena alkoi) ja ne lääkärileikit. Minä muistan varmasti, että minua ei ole koskaan hyväksikäytetty.

Paha sanoa.. lääkärileikkejä en muista leikkineeni, tosin kyllä tyttökaverin kanssa joskus näytettiin alapäitämme toisillemme saunassa (siis ala-asteikäisinä). Munkin barbit pussaili alasti päällekkäin sängyssä ja siitä syytän kauniita ja rohkeita. En varsinaisesti kuitenkaan leikkinyt mitään yhdyntäjuttuja.

Mutta siis vahingossa on voinut toki nähdä jotain mitä ei ole pitänyt (livenä tai telkkarissa) ja toisaalta lääkärileikit taitaa olla lapsilla aika normaaleja, kuten omaan kroppaan tutustuminenkin. Enemmän olisi huolissani jos olisi jotain muistikuvia tilanteista, joissa on kokenut tulleensa pakotetuksi/painostetuksi johonkin mitä ei ole halunnut tehdä.

Yhteistyössä