Lapsen ystävän vanhemmat ja ihastuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yyhoo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yyhoo"

Vieras
Heippa

Miten paha tilanne moraalisesti ja mitä kannattaisi tehdä.

Olen eronnut mieheni kanssa ja ollaan hyvissä väleissä (exälläni uusi vakavasti otettava puoliso). Poikani parhaan kaverin vanhemmat ovat myös eronneet ja heillä myös hyvä tilanne, ei huoltajuuskiistoja tms. Olen lisäksi hyvissä väleissä kummankin vanhemman kanssa, etenkin pojan äidin, lähivanhempia kun ollaan.
Nyt kävikin niin että olen ihastunut tuohon poikani ystävän isään.
Yksi baari-ilta päädyttiinkin pussailemaan, illat jatkui kummallakin kuitenkin omiin koteihin. Emme ole keskustelleet tämän isän kanssa asiasta sen jälkeen. Emme ole nähneet edes ohimennen. Mitä mun kannattaa tehdä, tai kannattaako mun tehdä mitään? Huomaan olevani ihastunut, mikä on harvinaista. Mutten tiedä mitä tuo isä ajattelee. Tässä on niin paljon kaverisuhteita solmussa, onko riskaabelia? Kannattaako mun kertoa tunteistani vai antaa vain olla? Mies ei ole myöskään pitänyt minuun yhteyttä (pohtiiko hän samoja asioita? vai ei vaan ole kiinnostunut, ei mitään hajua. Humalassa sanoi olleensa jo jonkin aikaa kiinnostunut minusta, mutta humalaisen sanaanhan ei oikein uskalla luottaa)
Kaikki siis tunnemme toisemme keskenään. Ja siis minun ja tuon pojan isän exillä jo uudet kuviot. Olen minä pahempaakin kuullut, mutta arvostan ystäviäni ja myös exääni. Ja poikani on kuitenkin etusijalla.

Kannattaa pysytellä kaukana lapsen kavereiden vanhemmista, voi olla lapselle muutenkin hankala asia, mutta entäs sitten kun välit menevät aikuisten kesken poikki?

Sori yyhoo, en hoksannut nimimerkin olleen varattu. :( Niin, vaikka kovasti mieli tekisi miestä lähestyä, ajattelen väkisin tässä muita osapuolia. Ja uskon hänen tekevän samaa. Silpäpeliä ja puolituhmia vitsejä heitetty jo kauan. Sinkkuja kun ollaan. Tässä kun on aikansa ollut yksin, vain ja ainoastaan lapsen ehdoilla, on todella vaikea kieltäytyä suhteen mahdollisuudesta. Varsinkin kun kerrankin osuu kohdalle sellainen josta oikeasti voisi vaikka välittääkkin.

Yhteistyössä