Lapsen yökyläilystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja evelie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

evelie

Aktiivinen jäsen
17.09.2006
1 091
0
36
Meidän 3 v. on ollut äidilläni ja hänen miehellään yötä useamman kerran ja aina olisi menossa sinne. Tykkää kovasti. Nyt äitini ehdotti, että he vois ottaa neitin koko viikonlopuksi mökille mukaan. Ajomatkaa noin tunti.
Minä olin heti että niin kauas... Äitini sanoi, ettei tytöllä ole siellä mitään hätää. Mä sanoin, mutta entäs jos mulla on....
Onhan se eriasia ovatko tunnin vai viiden min. ajomatkan päässä...

Anna lapsosen mennä mökkeilemään, ei sulla eikä hällä mitään hätää ole. Ja tunti on kuitenkin aika lyhyt aika. Ajattele, saat vapaan viikonlopun itsellesi!

Ihan varmasti heillä menee siellä hyvin ja sinullakin kotona! ;)

Meillä oli poika kolme vuotiaana kumminsa luona kolme yötä 200 km:n päässä. Monesti se napanuora on tiukassa äidilllä..miksei lapsella saisi olla muita turvallisia ja rakkaita aikuisia, joiden kanssa viettää laatuaikaa.

Pärjäähän se. Ja äkkiä huristelen autolla sinne itse jos niin kova ikävä tulee. Kun ikävähän tulee kyllä. Oishan se aika luksusta olla ukon kanssa viikonloppu kahdestaan, ennen toisen lapsen syntymää.

Alkuperäinen kirjoittaja evelie:
Pärjäähän se. Ja äkkiä huristelen autolla sinne itse jos niin kova ikävä tulee. Kun ikävähän tulee kyllä. Oishan se aika luksusta olla ukon kanssa viikonloppu kahdestaan, ennen toisen lapsen syntymää.

No nyt kuullostaa paremmalta!

:saint: Sitten vaan suunnittelemaan miten vietätte miehen kanssa rentouttavan viikonlopun.

Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:
Alkuperäinen kirjoittaja evelie:

No nyt kuullostaa paremmalta!

:saint: Sitten vaan suunnittelemaan miten vietätte miehen kanssa rentouttavan viikonlopun.

Itseasiassa ollaan parin kaverin kanssa suunniteltu peli-iltaa. Siis ei mitään rahapelejä, vaan esim. Monopoli. =) Ja elokuvissa olis aika kiva käydä...

Yhteistyössä