[QUOTE="nuuh";25416998]Saat olla mukana huoneessa, siellä hämärää ja rauhallista. Meillä oli yksi hoitaja joka tarkkaili monitoria samalla ja minä istuin nojatuolissa poika nukkui sängyllä. Nuin pieni voi kyllä säikähtää kun päähän kiinnitetään piuhoja että miten siinä rauhoittuu en tiedä. Siis se on semmoinen sukka joka puetaan kuin pipo ja siihen laitetaan piuhat kiinni, ei päähän:O
Onko teillä se nukkumiskielto edellisenä yönä? Se ainakin tepsi meillä niin nukahti alle viiden minuutin siellä sairaalassa.[/QUOTE]
Ohjeissa luki että aamulla herätys kaksi tuntia aikaisemmin kuin normaalisti eli meidän tapauksessa viideltä ylös. Ja pitäisi syödä myös hyvin. Itse mietin jos ulkoilisi oikein pitkään ja hyvin ennen lounasta niin jos se myös auttaisi. Kotona nukkuu aina päiväunet ja nukahtaa tosi nopeasti, mutta päiväkodissa ei nuku niin siksi epäilyttää toi nukahtaminen. Ehkäpä sitä valvotaan sit myös illalla pidempään. En tiedä miksi mua jännittää tämä niin paljon. Toisten lapset käy paljon vakavammissakin tutkimuksissa... Meillä kuitenkin kaikki oletettavasti hyvin...