Lapsen syömisestä

Kyselempä tällästä kun mulla on poika 4,5v ja joulukuun alusta oli kipeenä tohon melkein loppu puolelle asti. ja ruoka ei oo maistunu siis lämmin ruoka tänä aikana ollaan joka pv ruokaa tehty ja poika näykkii ruokaa vaan ja kun laittaa ruokaa suuhun tekee yökkäämise reaktion siis tahallaan. leivät ym menis kyl mut ei ruoka.

olenko mä liian kova jos kiellän kaikki leivät ym siltä jos se niin sit söis ruokaa??

Huomenna se menee taas kyllä tarhaan et toivon mukaan ruoka alkaa maistumaan.. :/

onko täs nyt syy vaan toi sairastuminen vai joku ikä vaihe koska ennen sairastumista söi ihan kunnolla ei mitään itku-raivareita ruuan suhteen vaan kaikki meni alas mitä tarjottiin.

ja poika sairastu flunssaan...
 
Niin...
Jos se sairaana ollessaan sai aina jotain parempaa ku ei syöny lämmintä ruokaa, ni kai se kokeilee nyt edelleen, et josko sama temppu toimis...=) Mä jättäisin kaikki muut turhat (ylimääräiset leivät yms) pois, kyllä se alkaa taas syömään ku huomaa ettei mitään muutakaan tipu...=) Meillä kolmevee tyttö teki ihan samaa pitkän sairastelun jälkeen, mut rupes ruoka maistumaan taas normaalisti ku ei muutakaan saanu... Ei lapsi itteään nälkään tapa, jos vain ruokaa on tarjolla...=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niin...:
Jos se sairaana ollessaan sai aina jotain parempaa ku ei syöny lämmintä ruokaa, ni kai se kokeilee nyt edelleen, et josko sama temppu toimis...=) Mä jättäisin kaikki muut turhat (ylimääräiset leivät yms) pois, kyllä se alkaa taas syömään ku huomaa ettei mitään muutakaan tipu...=) Meillä kolmevee tyttö teki ihan samaa pitkän sairastelun jälkeen, mut rupes ruoka maistumaan taas normaalisti ku ei muutakaan saanu... Ei lapsi itteään nälkään tapa, jos vain ruokaa on tarjolla...=)
just sitä mä tarkotin että jos mä vaan jätän liiallisen aamupalan hamstraamisen pois eli 1-2 leipää ja makupala ja sit ruokaa ihan normisti 12-13 aikaa ja sitten jotain muuta ruokaa sit 17.00 aikaa ja iltapala sitten 19.30?? ja muina aikoina ei tuu mitään herkkuja ym. ennen kun ruoka menee kunnolla??
 

Yhteistyössä