V
vieras
Vieras
elikkäs mitä olette vienyt päiväkotiin kun lapsella ollut synttärit? ja paljonko? lapseni ryhmässä on noi 15 lasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Me vietiin just tytöille prinsessa suklaamunat ja pojille cars suklaamunat.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Oletko kysynyt pk:sta, että saako sinne viedä mitään? Jos saa, niin sekin on vielä monissa paikoissa sääntönä, että pitää olla avaamaton kaupasta ostettu pakkaus, ei mitään oma tekemää.
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Mä en tykkää jos muut tuo karkkia (1-3v ryhmään) koska meidän lapselle ei vielä kotona anneta karkkia ollenkaan eikä mun mielestä noin pienet semmoista vielä tarvitse...
Jätski tai keksit ehkä hyvä idea..?
Alkuperäinen kirjoittaja musita allergiset:Jotain mitä kaikki saavat syödä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Oletko kysynyt pk:sta, että saako sinne viedä mitään? Jos saa, niin sekin on vielä monissa paikoissa sääntönä, että pitää olla avaamaton kaupasta ostettu pakkaus, ei mitään oma tekemää.
kyllä ollaan kysytty ja kaupasta on tarkoitus ostaakkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja musita allergiset:Jotain mitä kaikki saavat syödä
sanoivat päiväkodissa ettei tarvitse ottaa allergisia huomioon että heillä on sielä sitten niille omat tarjottavat.
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Mä en tykkää jos muut tuo karkkia (1-3v ryhmään) koska meidän lapselle ei vielä kotona anneta karkkia ollenkaan eikä mun mielestä noin pienet semmoista vielä tarvitse...
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Mä en tykkää jos muut tuo karkkia (1-3v ryhmään) koska meidän lapselle ei vielä kotona anneta karkkia ollenkaan eikä mun mielestä noin pienet semmoista vielä tarvitse...
Miten jätski tai keksi on parempi kuin pieni karkki?
Alkuperäinen kirjoittaja m:Jotain muuta kuin syötävää? Mä vein värityskuvia esim. Nalle Puh ja Puuha Pete aiheisia kun poikia on suurin osa.