Lapsen synttäreille tarjottavaa?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Tulee muutama lapsi ja lähinnä aikuisia. Pasteijoita ajattelin, sit tulee semmosta hyytelökakkua. Mitä muuta makeaa? Jotain muuta suolaista? Miksi tää on aina näin vaikeeta :(
 
koppis
Lapsille helppo ja tosi kiva on "jäätelöbaari". Pari jätskivaihtoehtoa, joihin saa itse valita vaikka kahdesta kastikevaihtoehdosta, kermavaahtoa (tai sitä valmista kermasörsseliä), päälle strösseliä tai karkkia. Meillä lapset oli ihan innoissaan , kun saivat suunnitella omat annoksensa! Suolaisena meillä on aina uponnut lapsille coctailtikut tai pienet pitsapalat.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Lapsille helppo ja tosi kiva on "jäätelöbaari". Pari jätskivaihtoehtoa, joihin saa itse valita vaikka kahdesta kastikevaihtoehdosta, kermavaahtoa (tai sitä valmista kermasörsseliä), päälle strösseliä tai karkkia. Meillä lapset oli ihan innoissaan , kun saivat suunnitella omat annoksensa! Suolaisena meillä on aina uponnut lapsille coctailtikut tai pienet pitsapalat.
No niitä lapsia on tosiaankin sen pari ja aikuisia yli 20, että en ihan ajatellut "satsata" noin paljon lapsiin :D
 
mie laittaisin
poppareita, keksejä, jotain helppoja pieniä.. lihapullia, nakkipaloja. Vaahtonameja..
pitsapaloja mineinä mäkin ehdottaisin.. lapset inhoo jotai piirakoita aina haarukalla suominen kuuluu helvettiin niitten mielestä.. käsillä räpellettävää :D
 
koppis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Lapsille helppo ja tosi kiva on "jäätelöbaari". Pari jätskivaihtoehtoa, joihin saa itse valita vaikka kahdesta kastikevaihtoehdosta, kermavaahtoa (tai sitä valmista kermasörsseliä), päälle strösseliä tai karkkia. Meillä lapset oli ihan innoissaan , kun saivat suunnitella omat annoksensa! Suolaisena meillä on aina uponnut lapsille coctailtikut tai pienet pitsapalat.
No niitä lapsia on tosiaankin sen pari ja aikuisia yli 20, että en ihan ajatellut "satsata" noin paljon lapsiin :D
Ok, mutta eikös ne kuitenkin ole lapsen synttärit? Kyllä aikuisetkin tykkää coctailpaloista ja pitsasta ja ehdotin jätskijuttua, koska se olis helppo ja kiva. Nuo pasteijat ja hyytelökakku kuulostvat jo aikuisten tarjottavilta.
 
ap
Nyt meni mun kysymys vähän ohi :( On kyllä kyse lapsen synttäreistä, mutta sankari itse on vasta 2-vuotias eikä varmaan syö muuta kuin keksejä. Meidän lapsen lisäksi on yksi leikki-ikäinen, vauva ja loput lapset jo kouluikäisiä eli aikuistenkin herkut maistuvat. Pahoittelut sekavasta kysymyksen asettelusta :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
No sitten, jotenkin ajattelin, että sankari olisi ollut vanhempi. Meillä kyllä 2-vuotiaskin söi omilla synttäreillään vaikka mitä :)
Meidän tapaus on vähän erikoisempi :D Syö ruokaa kyllä hyvin, mutta herkut ei oikein maistu :D Eikä me oo sitten tuputettu ;)
 
ruokaisa salaatti? Me asutaan aika syrjässä, joten synttäreillä on useimmat tulossa kauempaa, jolloin varmaan jo tulee nälkäkin. Tuota salaattia mulla on joskus ollut. Samoin jotain suolaista piirakkaa, täytettyjä leipiä, karjalanpiirakoita ja munavoita, tai vaikka pieni voileipäkakku.

Makeana meillä on yleensä kakku ja keksejä, sekä karkkia lapsille.

 
DATJAANA
Mä oln itse laittanut hodareita ,voileipäkakkuu,pasteejoita,pizza paloja ja makeeta kakku,jätskii erillaisilla kastikeeilla ja rösseleitä ,mokkapaloja,keksejä,karjjii ja sipsii ja sit juomat kahvit ja tee ja aina kantsii muistaa laktoosi ja allergiat jos jollain on :)
 

Yhteistyössä