Lapsen saaneet tai ne jotka ovat viimesillään?

no ekan kohdalla alko hieman ärsyttää ku ei ollu tulosta merkkejä ja liki 2vkoa se meniki yli.. tokan kohdalla sanoinki suoraan et menee kaks viikkoa taas yli että ennen sitä turha odotella... ei kukaan enää kyselly ja 2 vkoahan sekin meni yli :xmas:

Esikoisen aikaan ei yhtään ärsyttänyt kyselyt ja kun se vielä tuli viikon ennen laskettua aikaa, niin kukaan ei ehtinyt pahasti kysellä.

Nyt olin kaks viikkoa sitten sairaalassa, kun alkoi jo supistella, silloin oli rv 36+4. Vauvapa ei sitten kuitenkaan syntynytkään ja nyt vielä vajaa kaks viikkoa laskettuun aikaan ja ärsyttää kyselyt. Äiti ja anoppi soittelee joka päivä, eikä muutkaan ystävät ja sukulaiset juuri vähemmän. Tietysti kiva, että kaikki halua kuulla uutisia heti ja välittää voinnistani, mutta kun vaikka kuinka sanoo, että ilmoitetaan kyllä heti, jos sairaalaan lähdetään, niin ei vaan auta... Ja kun sitten pitäis heidän voida menojaan suunnitella ja mun tietää, että koska se vauva nyt syntyy, että pääsevät kuitenkin sitten katsomaan vastasyntynyttä, niin hermo tahtoo välillä mennä... Mistä minä tiedän, koska se vauva haluaa tulla ulos!!! |O

Ei ole haitannut moiset kyselyt, kun ei ole mennyt yliaikaiseksi...
Mieluummin olen ollut mielissään, kun on vauvasta aina puhuttu ja höpötetty jne... :heart: Vähänkö vauva-hullu täällä muistelee (voi muistissanikin olla vikaa tyyliin; "aika kultaa muistot" )...

Mutta ymmärrän niitä, joilla yliaikaseksi menee ja koko ajan joku kyselee, "joko tulee lähtö?" jne... :/

Yhteistyössä