Lapsen "parhaimmat puolet".

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku-keiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikku-keiju

Jäsen
10.09.2005
30
0
6
Elikä laitoin tämän samaisen kysymyksen jo Vauvakuume-palstalle, mutta haluaisin nyt ihan mielenkiinnosta kysyä samaa teiltä nuorilta äideiltä. =)

Siispä kertokaapas kaikki ne hyvät puolet, joita lapsi tuo elämään? :D Entä mitä olette kuitenkin jääneet kaipaamaan lasten myötä vai onko edes sellaista? =) Ja vielä minkä ikäisenä olette saaneet esikoisenne ja oliko se ikä mielestänne oikea?

lapset on tuonu elämään niin paljo enemmän sisältöä!onnea,iloa ja rakkautta monin verroin,ei voi sanoiksi pukea sitä tunnetta! :heart: :heart: :heart:
mitään en oo jääny kaipaamaan :) (no okei,joskus ois kiva nukkua koko yö putkeen ja aamulla niin pitkään ku huvittais ;) )
esikoisen sain 15vuotiaana... :)

paaaaljon hauskoja hetkiä, hassunkurisia tempauksia, pyyteetöntä rakkautta. Mm. näitä on lapsi tuonut elämään. Mutta valitettavasti myös väsymystä ja huolta.
Sain pojan kun olin 19v.

sisältöä on varmaan se sana mikä riittää kuvaamaan koko asiaa.

siis pysyvyyttä, perheen, rakkautta ja jonkinlaista varmuutta elämän jatkumisesta. vaikea selittää...

mä oon lapsettomasta elämästä jääny kaipaamaan unta, ihan mihin vuorokauden aikaan halusin. ja sit psontaaneja lähtöjä sinne sun tänne ku vaan päähän pälkähti että lähdetäänkö. eri eräänlaista vapautta. vaikka toisaalta just tossa mainitsin pysyvyyden, josta nautin. että on jotain paikalleen sitovaa.

ulle lapsi on tuonut paljon kaikkea.Onnea,iloa,oman perheen,hauskoja sattumia ja uusia kokemuksia.On ihana tunne kun tietää että mua rakastetaan juuri sellaisena kuin olen :heart: Lapsettomasta elämästä kaipaan ehkä sitä että saa nukkua koko yön heräämättä mutta se on pientä siihen verrattuna mitä lapsi on tuonut mukanaan.Täytin 19v sinä vuonna kun tyttäremme syntyi. :heart: