Lapsen pallopeli kerrostalossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Todella ärsyttävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Todella ärsyttävää

Vieras
Annatteko lapsenne pelata pallopelejä sisätiloissa kerrostalossa?

Yläkerrassa asuu perhe joiden poika pompottaa palloa sisällä. Mielestäni pallopelit eivät kuulu sisätiloihin.

En anna, mutta jos alakerrassa olis naapureita niin takuulla olis ärsyttävä meteli. Mut me asutaan alimmassa ja ylhäältä tuleva mahdollinen meteli ei haittaa kun itse pidetään sitä ihan tarpeeksi.

Voisin tuollaisessa tilanteessa käydä ihan ystävällisesti sanomassa että pallon pomputtelu kuuluu teillle selvästi ja olisiko sitä mahdollista ainakin vähän rajoitaa. Jos kohteliaasti kysyy, ei luulisi naapurin suuttuvan.

joskus, naapurissa sitä tehdään enemmän

Joskus ärsyttää, kun joku innostuu ulkona vetelemään tennisiskuja tuohon meidän ulkoseinään, siitä lähtee aika jympse

Eikö sisällä voi leikkiä mitenkään muuten kuin talon rakenteita hakkaamalla ja pompottamalla?? Taas olen kuunnellut pallon pompotusta klo 11 asti, ensin isolla pallolla ja nyt pienellä. Alkaa oikeasti kiristää jo hermoakin.

päivällä kyllä siedän sen, mutta olen itse ilmoittanut mahottomasta huudosta ja joskus myös lievästä kiroilusta naapureille kun tiedän telkusta tulevasta urhelulähetyksistä , vastaukseksi sain ettei ole häirinnyt ,onneksemme naapurit katsovat samoja ohjelmia samalla volyymilla.niin lapsethan laitetaan nukkumaan viim.20.30

Mua ärsyttää eniten noi aikuiset, tyhmät ihmiset jotka soittaa musiikkia illalla. Meen nukkumaan kympin- yhentoista välillä ja yläkerran naapurista kuuluu musiikki ihan selkeesti tähän meille ja saa jopa sanoista selvää. Eniten tossa vituttaa se, että herään kolmen aikaan aamuyöstä valmistautumaan töihin ja yöunet suoistuu entisestään vähiin tuon ärsyttävän naapurin takia. Sieltä kuuluu muutenkin iltasin muutakin meteliä ton musiikin lisäks. Ois ihana saada nukkua omassa kodissa ilman korvatulppia. Soittais saatana päivällä sitä musiikkia ja aivan varmaan taas joku ämmä joka losottaa pelkästään kotona, ei kiirettä minnekkään ja sillonhan ei tarvinnu aatella niitä naapureita jotka käy töissä.

Yhteistyössä