M
Mammamia
Vieras
Meijän 1,5 vuotias lapsonen on keksinyt uuden "ihanan" tavan. on ihan rättiväsyny ja kun paan sänkyyn sen pitää saada unimaitopullonsa mukaan (joo pitäs lopettaa toi pulloilu i know). no sit se saattaa leikkiä sen tyhjän pullonsa kanssa jopa 1tunnin ennenku nukahtaa. nytki laitoin pojan kello 14 nukkumaan ja edelleen kolistelee pullolla pinniksen reunoja. on ihan tyytyväinen mitään ei huutele tms. mutta kummastuttaa tuo homma. se on nyt niinku "tutti" hälle tuo pullo. imee sitä tyhjänäkin. olen alkanut hakea pullon pois kun lapsi nukkuu kun homma meni siihen että lapsi heräsi ja saattoi taas tunninkin leikkiä pullolla. imeskellen,kolistellen yms..ei siin muute mitää mut tuo nukahtaminen mennyt tosiaa siihen et kestää jopa tunnin ja sit et nukkuu sen toisen tunnin ja taas saatto jopa tunnin leikkiä pullolla sängyssään..ja edelleen ihan tyytyvöisenä.inhottaava jotenkin oli kun jos itsekin nukahdin lapsen kans yhtäaikaa enkä sit oel heränny kun lapsi on niin toinen saattanu olla jopa tunninkin valveillasängyssään ja minä nukkunut autuaan tietämättömänä tästä kaikesta..
mitä te tekisitte tilanteessa?
nyt olen tosiaan ajatellut tuon unimaitoilun lopettaa kokonaan mutta hankalaa se vain on. ei ala millään nukkumaan kun huutaa pulloaan..
mitä siis teen?huudatanko lasta kovasti vai annnanko pullon mukaan?
tämä on jo ihan rasittavaa ku toinen siellä vain leikkii pullolla eikä ala nukkumaan vaikka ihan väsy, jos otan pois sängystä itkee unisuuttaan...
jelppiä nyt tänne näin!
mitä te tekisitte tilanteessa?
nyt olen tosiaan ajatellut tuon unimaitoilun lopettaa kokonaan mutta hankalaa se vain on. ei ala millään nukkumaan kun huutaa pulloaan..
mitä siis teen?huudatanko lasta kovasti vai annnanko pullon mukaan?
tämä on jo ihan rasittavaa ku toinen siellä vain leikkii pullolla eikä ala nukkumaan vaikka ihan väsy, jos otan pois sängystä itkee unisuuttaan...
jelppiä nyt tänne näin!