V
vierailija
Vieras
Toivoisin teiltä kokemuksia ja mielipiteitä tilanteestani. Yritimme mieheni kanssa lasta reilu kolme vuotta ja vihdoin kesäkuussa tein ensimmäisen plussan lapsettomuushoitojen myötä. Olen vaalinut tiettyä pojan nimeä mielessäni kaikki nämä raskaat vuodet, nimen olen löytänyt jo paljon ennen kuin aloimme yrittää raskautta. Myös mieheni pitää kovasti tästä nimestä. Olen kuvitellut omalle lapselleni aina kyseisen nimen, enkä osaa muita nimiä enää edes ajatella. Kävipä sitten niin, että kolmisen vuotta sitten tutustuin töissä työkaveriini ja aloimme nähdä sillon tällöin. Työkaveri meni tänä aikana naimisiin, tuli kerta laakista raskaaksi ja antoi pojalleen kaikista maailman nimistä juuri tuon vaalimani nimen. Kaveri ei siis edelleenkään tiedä, että tuo sama nimi on ollut mielessäni. Odotan poikaa ja tilanne tuntuu sietämättömältä, koska en osaa kuvitella hänelle mitään muuta nimeä.
olen ollut asian vuoksi todella ahdistunut varsinkin nyt raskauden aikana, enkä tiedä mitä tehdä. Tällä hetkellä näemme tämän kaverin kanssa harvakseltaan, muutaman kerran vuodessa. Mieheni on sitä mieltä, että voimme antaa saman nimen, mutta minusta tilanne on todella ahdistava ja vaikea.
Mitä tekisitte tilanteessani?
Mitä tekisitte tilanteessani?