Lapsen luokkaretkirahan keräystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä Äiti

Vieras
Keksikääs jotain ohjelmaa koulun markkinoille missä pitäis olla vanhempien rahastamassa.
esim. ongintaa on ollu aina jollain luokalla. Pää lyö tyhjää.. Hyvä maksu olis 1-2 e. Onko jollain ollu vastaavaa?

Meidän lasten koululla on onnenpyörä ollut tosi suosittu. 1pyöräytys onnenrulettia maksoi euron, joka kerran voitti ja menestys oli tietty taattu. voittoina jotain pikku krääsää mitä voi saada lahjoituksina, esim. kyniä, lippiksiä, jotain mainossälää vanhempien työpaikoilta, piirustuspaperia, karkkia yms.

[QUOTE="äippä";24443351]Meidän lasten koululla on onnenpyörä ollut tosi suosittu. 1pyöräytys onnenrulettia maksoi euron, joka kerran voitti ja menestys oli tietty taattu. voittoina jotain pikku krääsää mitä voi saada lahjoituksina, esim. kyniä, lippiksiä, jotain mainossälää vanhempien työpaikoilta, piirustuspaperia, karkkia yms.[/QUOTE]
Tuollainen onnenpyörä oli tosiaan hitti mm joulumarkkinoilla. Väkeä piisasi näissä kojuissa vaikka kuinka paljon. Suurin vaiva on hankkia sisältö.

Kun olin vielä pieni muistan kivan keräystavan, minkä joku oli toteuttanut.
Iso saavi oli täytetty vedellä ja keskellä pohjaa oli kahvikuppi. Tavoitteena oli pudottaa raha veden pinnalta kuppiin. Veden pinnalla kellui styroksin avulla pieni muovinen lautta, jossa oli oli kolo rahan pudotusta varten. Jos osuit kuppiin, sait siellä olevat rahat.
Aika vaikeaa se oli saada sitä kolikkoa osumaan sinne kuppiin... Silloin taidettiin osumaa yrittää yhdellä markalla. Saavin pohjalle päätyikin iso osa kolikoista. Tietysti kupissa pitää olla houkutuksena alkuun hieman lähtöpääomaa, että tulee osallistujia alkuun.

Yhteistyössä