Lapsen kaverittomuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissansilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kissansilmä

Aktiivinen jäsen
10.06.2005
2 700
0
36
Meidän esikoinen sai eskarissa ystäviä, jotka sitten aloittivat koulun eripaikassa ja jäivät ns.matkan varrelle, koulussa se tuntuu olevan vähän kaikkien kans, mut ei se oo saanut sellasta kaveria, joka esim: tulis meille leikkimään tai poika menis jonkun luo. Tässä meidän korttelissa on tyttöjä, joiden kans se ajaa pyörällä ja viettää aikaa samaten silloin vuotta nuorempi ystävä, jonka kans ovat paljon, mut luulen et kun hän lähtee nyt ekalle- saa koulusta ystäviä, jotka sit ns. menevät edelle.
Miten äitinä voi edistää ystävystymistä? Tuntuu et yleensä lapsilla on paljon kavereita, kyllä mulla oli ekaluokalla aina seuraa ja monta hyvää ystävää- sillä mä huolissani olenkin, et jääkö toi ipana jotenkin erakoks..

Lapsen astma karsii kaikki liikunnalliset harrastukset, joita täällä on tarjolla eikä niitä oo ees kun kiekko ja jalkapallo. Lentopallossa yritti viime syksyn käydä, mut se piti sit lopettaa ja sielläkään ei ollut kun tyttöjä ja pari vuotta vanhempaa poikaa, jotka oli kavereita keskenään ja meidän junnu ei mahtunut porukkaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Joku seurakunnankerho, voisko sellanen käydä?

Joo, sellasia viime syksyä katseltiin, mut vaihtoehdot oli tytöille kokkokerho ja tyttökerho sekä yli 9-vuotiaille pojille lennokkikerho, joten meidän 7-v ei noihin sit päässyt.

Yhteistyössä