Tytöllä on parin viikon kuluttua synttärit, mietin vaan, että onko se hyvä idea järjestää niitä ulkona kun tyttö tällaista ehdotti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä olen monta vuotta suunnitellut tuollaisia kaverisynttäreitä tuonne pulkkamäen luokse, mutta pakkanen estänyt. (Kuopus syntynyt tammikuun puolen välin tienoilla).
Meillä olisi mahdollisuus saada armeijan telttakin eli voisi lämmitellä "sisällä" pulkkamäen vierellä - raahata sinne vaikka puutarhatuoleja jne.
Jos grillaatte makkaran nuotiolla niin voisi grillata myös vaahtokarkkeja?
Ja ohjelmassa esim suksipujottelua, jossa saa poimia itse sen "synttärimuiston" radalta.
Tai jso suojakeli niin lumiukontekokisat (mukaan varattuna porkkanoita, hattuja, kaulaliinoja yms rekvisiittaa)
Ja...
*lastenkutsujärkkääjäfriikki*
![]()
No ei tää nyt rahasta kiinni silleen ole, mutta musta tuo olis vähän sellainen erilainen idea. Niitä prinsessa- ja hello kitty-synttäreitä on tässä nyt ollut muutamat.![]()
hahaaa...Mä juttelen siis asiantuntijan kanssa?
Meillä on siis juttu se, että lastenkutsuja pitäis järjestää kahdet kuukauden sisään. Ja vieraat on pääosin samat, mutta halutaan kuitenkin pitää kahdet eri kutsut. Enkä nyt halua kaksia tismalleen samanlaisia kutsuja.
Vanhempi ryttö itse innostui noista ulkoilmasynttäreistä.
Joku tuollainen rata voiskin olla kiva.Vaahtokarkkeja en oo ikinä grillannut.. miten se tapahtuu? :ashamed: Sitten ajattelin puuhippaa, mäenlaskua ja sittenhän mulla on ne lumiukko-lorukortit.
Mä voisin tehdä vaikka uudet sellaiset, ja jokainen vieras saisi aina mukaansa sen minkä on pussista poiminut.
Mutta mites noi tarjottavat muuten? Mitä ulkona voisi/kannattaisi tarjota. Tytär ei yleensä pidä mistään kakuista (ei syö hilloja eikä marjoja muutenkaan), joten en tiedä olisiko kakun puuttuminen niin iso puute.
Ei asiantuntijan, mutta intohimoisen harrastajan.
(Mies kiusaakin, että sitten omat ja lapsenlapset kasvaneet ohi lastenkutsuiän, minä varmaan laitan lehteen ilmoituksen, että "Halutaan vuokrata syntymäpäiviään viettäviä lapsia")
Lorukortit tosi hyvä idea lähtölahjoiksi. Itse olin miettinyt printattua valokuvaa aina tekijästä tekemänsä lumiukon vierellä.
Vaahtokarkkea voi panna tikkuun niin kuin makkarakin. Sulavat sitten "tahmeiksi" ja ovat hyvää (?).
Jos käytössä grilli niin voisi laittaa hotdogejakin. Ja lämmintä mehua, kaakaota jne.
Kakun sijaan pieniä muffinseja joissa vaikkalumiukot tai lumiukon naama päällä?
Musiikkia ulos? Lastenlauluja soimaan niin juhlavampi tunnelma ja jonkun Fröbelin palikoiden tsm tahtiin voi olla kiva tanssiakin. "Vanhat" leikit kuten kuka pelkää mustaa miestä, kymmenen tikkua laudalla ja peili toiivat hyvin pihaleikkeinä ja ja....
![]()