A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihmiset todellakin todellakin todellakin on erilaisia. Eipä tulisi mieleenikään olla tarjoamatta lapsen kavereille tai omille kavereilleni jotain purtavaa... Toki kysyn pienempien (omani 5 v) kohdalla vanhemmilta, sopiiko ruokailla meillä (jos vaikka kahden tunninkin vierailuun ajoittuu meidän ruokailumme) ja onko allergioita. Laitatteko te lapsen kaverin odottelemaan olkkariin ja syötte itse?
Laitetaan menemään omaan kotiin sadan metrin päähän. Saa olla oma perhe keskenään edes pienen hetken päivän aikana.Ihmiset todellakin todellakin todellakin on erilaisia. Eipä tulisi mieleenikään olla tarjoamatta lapsen kavereille tai omille kavereilleni jotain purtavaa... Toki kysyn pienempien (omani 5 v) kohdalla vanhemmilta, sopiiko ruokailla meillä (jos vaikka kahden tunninkin vierailuun ajoittuu meidän ruokailumme) ja onko allergioita. Laitatteko te lapsen kaverin odottelemaan olkkariin ja syötte itse?
Anteeksi, en osannut ajatella, että taloudellisista syistä olisi pakko. Pahoittelen!
Voi luoja että ihmiset voi suhtautua tunteella välipalan tarjoamiseen, tarjoamatta jättämiseen ja välipalan laatuun!
Omassa lapsuudenkodissani ei koskaan syöty mitään välipaloja. Minä suuttuisin, jos joku antaisi lapselleni jotain herkkuja ilman lupaa.