Alkuperäinen kirjoittaja kannu:
Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos lapsen kannalta ajattelee niin mahdollisimman myöhään päiväkotiin! Mutta jos ajattelet vain omaa etuasi niin...
Omaa etua? Kuka tahansa minimi tuella elävä, tietää, että elämä ei ole helppoa. Lapsille on ostettava vaatteita ym.
Mä olen ollu esikoisen kanssa kotona 1,5v. Ja on se ihanaa, mutta rahallisesti todella tiukkaa..
Olen samaa mieltä tuon ylläolevan vieraan kanssa. Lapsen parasta jos ajattelee niin kotihoito on parasta alle 3v, myös asiantuntijoiden mielestä.
Kirppareilta saa kyllä lapselle leluja ja ´hyviä vaatteitakin alle eurolla. Voi tehdä edullista kotiruokaa jne ajatella myös ekologisesti, että lapsella olisi joskus puhdas tulevaisuus.
Tietysti on hyvä laittaa lapsi hoitoon, jos äiti/isä ei halua antaa lapselleen parasta yksilöllistä kotihoitoa/kasvatusta. Kotona voi myös hoitaa lapsen mummi esimerkiksi tai se isä, ei ole pakko olla kotiÄITI.
Täysin samaa mieltä minäkin!
Meille on tuo kippis kyllä tuttu paikka, pieniä vaatteita myyn pois ja uusia ostan tilalle. Jos löytyy. Mutta kaikkea ei myöskään kirppikseltä löydy. Vuokra ja erilaiset laskut on maksettava. Jotkin menot on ihan välttämättömiä. Halpoja ruokia ostetaa kyllä. Meillä on ikivanha sänky, jossa on huono nukkua, rikkinäinen sohva, ja kirjahylly on äidiltäni, joka on kyllä kärsinyt sekin, keittiön pöytä ajaa juuri ja juuri asiansa. Me kyllä eletään todella niukasti, mutta menot on menoja. Miehellä on töihin jonkinverran matkaa ja miehellä kaksi lasta edellisestä liitosta.
Vanhemmilleni on mahdotonta viedä lapsia hoitoon, muuta kun sillon tällön. Vanhempani ovat töissä, 3-vuorotyö..