Lapsen kanssa hammaslääkärissä !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunflower20
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sunflower20

Aktiivinen jäsen
16.01.2010
2 483
1
36
Kun nyt tuli fiilis että jollekin on pakko hehkuttaa niin mikäs oivallisempi paikka kuin tämä 2+ sivusto! Kun kehaisee lastansa niin sitten tulee muilta se lyttäys, mutta kokeillaan kuinka käy.

Kävin aamulla poikani kanssa (kohta 3v) hammaslääkärissä, kun mun mielestä sillä on likaiset hampaat vaikka niitä pestäänkin aamuin illoin.
Hammaslääkäri totesi että siellä on hammaskiveä, joka voidaan poistaa. Ja arvatkaas, poikani makasi sylissäni aivan rentona, piti suuta auki, piti niitä "aurinkolaseja" päässä ja kun kysyttiin että sattuuko niin reippaasti sanoi että ei.
Kun sai valita tarran niin muisti kiittää ja sitten se sanoi vielä ennen kuin lähdettiin että täällä oli kivaa!!
Ei ole pahemmin kotona maalattu pahaa kuvaa hammaslääkäreistä ja toivottavasti asenne pysyy tuollaisena kun purentavikaa on ja vuoden päästä aletaan oikomishommiin.

Mutta mä olin aivan äimänä kun poika oli noin kiltti tuolla. Olispa aina!!

Toki sat olla ylpeä reippaasta lapsestasi! Minä ainakin olisin. Tosin tuolla aiheella ei meillä pal ylpeillä.., hammaslääkärillekin tulee hammaslääkärikauhu kun meidän kullannuput ovat visiitillä..

Suurin osa pienistä lapsista käyttäytyy noin hammaslääkärissä eli tuossa ei ollut mitään ihmeellista. On varmasti paljon muitakin asioista mistä voi ylpeillä.
Vanhemmat lapset on vaikeampia.

Uusimmat

Yhteistyössä