Lapsen hoitopaikasta ei oo mitään vastattu

  • Viestiketjun aloittaja Ahdistus
  • Ensimmäinen viesti
Ahdistus
Laitoin tekstarina,että lapsi ei tuu tänään hoitoon,vaikka olen aiemmin ilmoittanut työvuoroni mukaan lapsen hoitoon 11-21.15. Kun saatiin täksi päiväksi hoitaja muualta.

Toivottavasti ei tuu jurinaa jälkeenpäin,että nyt vasta ilmoitin peruutuksen. Samalla myös ilmoitin,että lapsi tulee huomisaamuna hoitoon 6.45-> jonka olen myös jo aiemmin ilmoittanut,joten sen luulisi vielä pitävän paikkansa sielläkin päässä.

En tiedä,soittaisko vielä myöh.että asia on mennyt perille,vai luottaisko tuohon,että on mennyt asia jakeluun siellä päässä? :D
 
Kannattaahan se soittaa ja varmistaa, jos epäilyttää. Meillä kans käy niin, että ei aina vastata tekstariin, jonka yöllä oon laittanu huomattuani lapsen olevan sairas niin oon sit soittanut, jos ei oo hoitoajan alkuun mennessä tullut mitään ok-viestiä.
 
pph
Pulmana juuri tuo että vanhemmat laittavat tekstareita ja niihin pitäisi vasta. Korvauksia ei niistä vastauksista saa kunnalta. Minä ainakin sanoin että en vastaa. Varmin tapa siis soittaa niin varmasti viesti menee perille,
 

Yhteistyössä