Lapsen hiukset+shampoo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shampoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun 2-vuotiaalla pojalla on tosi paksu, karkea tukka. Olen pessyt sitä n. vuoden verran shampolla. Kerran viikossa yleensä pesen.
Tällä hetkellä taitaa olla jotaimn zx muumia.

Alkuperäinen kirjoittaja Inkeri:
mun 2-vuotiaalla pojalla on tosi paksu, karkea tukka. Olen pessyt sitä n. vuoden verran shampolla. Kerran viikossa yleensä pesen.
Tällä hetkellä taitaa olla jotaimn zx muumia.

Meilläkin paksut hiukset pojalla,ikää 1,6v. Ajattelin,että joko vois pestä tavan shampoolla,vai jatkaisko vain sillä Ainun nesteellä :/

Meidän neidillä menee helposti hiukset takkuun ja rastoittuu takaa, joten aloin käyttää hoito/selvityssuihketta joka lapsille tarkoitettu. Ja se rasvoittaa tytön (2,5v) hiukset niin et joku vuoden ajan pessyt kaksi kertaa viikossa shampoolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mä kyllä ymmärsin että milloin aloititte pesemään tavallisella shamppoolla.. Lasten shamppoolla on pesty ihan vauvasta eikä ikinä ole ollut karstaa.

Niin minäkin, mutta ap sitten alkoi puhumaan jostian Ainun nesteestä..?

No kutienkin, Molemmilta tytöiltä alettu pesemään noin 1vuotiaana lasten shampoilla ja joskus oon tuolta yli 3v pessyt LV:n shampoolla mitä mies käyttää.

Mä olen pessyt vuoden ikäisestä asti tavallisella shamppoolla, kun lasten shamppoilla ei lähde hajut kunnolla. Ja meillä pojat on niin tuuhea tukkaisia, että pelkkä vesi ei todellakaan riittäisi. Hikoavat pään kautta niin paljon, että haisee tosi pahalle. :)

Yhteistyössä