Lapsen hiukset jäi vatkaimeen, kalju läntti, kasvaako hiukset takaisin?

  • Viestiketjun aloittaja huono äiti
  • Ensimmäinen viesti
huono äiti
Lapsi vatkasi sähkövatkaimella ja yks kaks hiuksia oli sotkeutuneena vatkaimeen ja päälaella kalju läntti. Kasvaako siihen hiukset takaisin vai jääkö läntti?
 
"vieras"
Eiköhö ne hiukset kasva takas. Meillä nuorempi neiti nujus yks aamu koiran kanssa jolla oli vessaharja suussa ja eikös kohta kuulu huutoa. Oli wc-harja takertunut neidin pitkiin hiuksiin kiinni ja koira kiskoo harjaa toisesta päästä. :/
 
Rollolainen
miksi pidetään hiuset auki keittiöhomissa?
just uo on syy miksi miksi esim yläasteella opetetaan köksässä ihan ekaksi että PITKÄT hiukset kiinni tai mysyn alle
 
Kasvaa tai ei kasva.

Kaverilla on kalju läntti kohdassa, mistä isä aikoinaan kiskoi tupon hiuksia juurineen irti - ihana faija kaikinpuolin :kieh:

Esikoisella jäi hiukset jumiin veljensä Spiderman-mönkijään, ja hiukset kasvoivat takaisin hitaasti mutta varmasti.
 
Rollolainen
[QUOTE="vieras";25166465]Ehkä ap:n lapsi ei ole vielä yläasteella?[/QUOTE] olkoon tai ei, mutta AINA kun mennään tekemään ruokaa niin hiukset kiinni tai myssyn/hyivin alle. oli sit minkä ikäinne tahnsa.
 
"Noora"
Alkuperäinen kirjoittaja huono äiti;25166390:
Kasvaako siihen hiukset takaisin vai jääkö läntti?
Kyllä ne kasvaa, ainakin sen perusteella että itse olen (liian) usein joutunut epilpoimaan esim. säärikarvoja ja aina ne vaan tulee takaisin ;D
 
Rollolainen
[QUOTE="Noora";25166481]Kyllä ne kasvaa, ainakin sen perusteella että itse olen (liian) usein joutunut epilpoimaan esim. säärikarvoja ja aina ne vaan tulee takaisin ;D[/QUOTE] ei säärikarvoja kananta kovi usein ajaa, kasvavat vaan tuuheampina takaisin ja ihminne tarvitsee ihokarvoja, vain kainalo ja alapääkarvat kananttaa ajaa, niillä ei oikeasti tee mitään
 
niin,jos ollaan töissä..mutta harvoin kai kukaan kotonaan hiuksiaan pistää myssyn tai huivin alle??en mä ainakaan tiedä ketään..
Rollolainen kirjoitti, että kiinni Tai myssyn/huivin alle.

Ja samaa mieltä olen. Itse laitan kiinni, mutta kyllä. Mun suvun vanhemmat naiset pistävät huivin päähänsä kotonaankin leipoessa, jos on lyhyt tukka eikä saa kiinni sidottua.
 
"haha"
mullekin kävi noin nuorena kun tein kaverin kanssa kakkutaikinaa, eikä tullut mieleen sammuttaa vatkainta ennenkuin maistoin taikinaa.... vähän tuli vertakin päästä. kiva oli kulkea kalju läntti ohimolla ties kuinka kauan. mutta kyllä mä nyt oon jo ihan normaali niiltä osin, siis tukka kasvoi takaisin :D
 

Yhteistyössä