lapsen herkkäunisuus ''ongelma''

pienempänä poika ei välittänyt mistään äänista mut nyt hiukan yli kuukauden sisällä on tullut muutos esimerkkejä:

-poika herää välittömästo jos laittaa mikron päälle
- havahtuu jos menee huoneseen heti jo siitä kun oven avaa ja siis ovi ei kahvasta kiinni
-illalla telkassa ei voi olla ääntä tai herää
-jos puhutaan miehen kanssa normaali äänellä niin herää
- jos yöllä menee vessaa ja vetää sen niin alkaa huuta vaikkei vessa ole lähelläkä pojan huonetta

eli toisin sanoenn melkein heti kun poitsu lähtee nukkuu niin meidänki pitäis ettei herää.. ja poika ei todellaka ole opetettu elämään ''hiljaisuudessa'' vaan muuttui ihan yht äkkii...

onks kellään mulla tällästä?

Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiru:
täällä olis liki samanlaista, ja se on niin hermoja raastavaa :kieh:
minkä ikäinen lapsi meillä nyt 1v... nää illa on tosi rasittavia kun miettii et uskaltaako edes hengittää kun lapsi herää :/ muuttuko teiläkin ihan yht äkkiö?

loppu kuusta täyttää 1vee! Joo se alko oikeestaan pikku hiljaa, täällä mä hiivin ja olen erittäin hiljaa ettei vaan herää.. Ja ennen on saanu pitää ihan normaalia elämää.
niinpä hyvä et uskaltaa yskästäettei poika vaan herää... oiskohan tää sit joku 1v vaihe? mikä kestää sinne asti kun täyttää kaksi :D

Meillä on nyt jokunen ilta ja yö herätty karjuun. Jonkun äänen takia vissiin. Ja on kyllä meteliin tottunut veljensä takia. Ärsyttävää kun nytkin illalla nukkui ja kävin vessassa niin johan taas huuto alkoi. Ikää siis 1v1kk. Ja eiköhän ohi mene jossain vaiheessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
loppu kuusta täyttää 1vee! Joo se alko oikeestaan pikku hiljaa, täällä mä hiivin ja olen erittäin hiljaa ettei vaan herää.. Ja ennen on saanu pitää ihan normaalia elämää.
niinpä hyvä et uskaltaa yskästäettei poika vaan herää... oiskohan tää sit joku 1v vaihe? mikä kestää sinne asti kun täyttää kaksi :D
Tää varmaan on noitten 1 vee vaihe :LOL: ihan selvästi :LOL:

Yhteistyössä