Lapsen henki haisee mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Varsinkin aamuisin 7v tytön henki haisee tosi pahalle. H-lääkäri sanoi vaan että säännöllinen hampaiden harjaus ja säännöllinen ruokavalio voi auttaa mutta ei auta. Tyttö pesee 2 krt päivässä hampaat ja käyttää myös suuvettä mutta ei tepsi mikään. Ksylitoli purkkaa syö melkein päivittäin. Voiko joku allergia tehdä tuon pahan hajun suuhun? :(

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mitä nuo proput on?

Sellasia valkoisia erittäin pahalle haisevia pikku pallukoita, mitä jää risojen onkaloihin.Proput ovat vaarattomia, muta kiusallisia.Ruokaa syödessä ruuan jämiä jää noihin ns onkaloihin ja ne siellä muuttuvat haiseviksi pallukoiksi

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmelis:
Jessus, et ne haisee!
Milläs moiset pois sitten saa??

:x

Mulla leikattiin nielurisat. Eivät kuulemma muuten lähde... On kyllä olemassa jotain kurlausjuttuja, mutta ei mulla ainakaan auttanut. Aika monellahan niitä joskus tulee, mut mulla oli niin usein, että oli pakko hoitaa. Mä joskus sellasella vanupuikolla tökkäsin, niin lähtivät, yök, mut sitä ei kai suositella.....

juoko tarpeeksi vettä? (ei maitoa eikä mehua vaan vettä )...

jossain kuulin ja omakohtasta kokemusta että jos ei poika juo tarpeeksi vettä niin suu/nielu kuivuu ja hengitys haisee.

Yhteistyössä