Miehen henki haisee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hammaspeikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Aika erikoista, että joku haluaa haista pahalle. :/

tuskin haluaa, mutta pelko on sellainen asia ettei siinä ajattele järjellä. nimimerkillä hammaslääkärikammoinen.

Mutta kannattaisi todellakin mieluummin pelätä sitä, että koko leukaluu mätänee ja saattaa meinata siihen vaikka kuolla.

no, kuten sanoin, pelkotilat on aika käsittämättömiä. ei siinä ajattele järkevästi.

Mutta ei siitä pelosta pitäisi kanssaihmisten joutua kärsimään.

ei pitäs niin. mutta sellasta se on. jotkut pelkää hämähäkkejä niin että menee shokkiin, jotkut antaa hampaiden lahota suuhun kun ajatuskin hammaslääkäristä saa oskentamaan ja pyörtymään. jotkut pelkää koiria ja jotkut perhosia. ja toisinaan siinä kanssaihmiset kärsii, mä suosittelen ensin ihan tavalliselle lääkärille menoa jonka kanssa keskustella pelostaan jos ei uskalla suinpäin sännätä hammaslääkäriin.

Mies pelkää myös tavallista lääkäriäkin...

Mä mietin että oiskohan siitä apua, että mä olen menossa itse hammaslääkäriin parin viikon päästä. Niin voisin kertoa että "olipas mukava hammaslääkäri ja ei olllut ollenkaan kamalaa" jne... ja positiivisesti puhua siitä.. Ja että kannattipas käydä jne.

eihän se tavallinen lääkäri edes tee mitään, ei ees koske mieheen, kunhan juttelee ja mahdollisesti määrää jotain rauhottavia tai jopa lähetteen nukutushoitoon?

Yhteistyössä