Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Yksi olut ja ei voisi olla lapsen kanssa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Olen juonut terassilla oluen lapsen syödessä jätskiä vieressä. Ja siitä lähtenyt autolla muksun kanssa. Rikollista ja lastensuojeluilmoituksen paikka, vai?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mut varmaan Italiassakin sitä useammin lantrataan sitä viiniä vaikka kivennäisveteen? Näin ainakin Espanjassa tehdään. En oo nähnyt näitä ikinä kännissä, vaikka viiniä siellä juodaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Olen juonut terassilla oluen lapsen syödessä jätskiä vieressä. Ja siitä lähtenyt autolla muksun kanssa. Rikollista ja lastensuojeluilmoituksen paikka, vai?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Olen juonut terassilla oluen lapsen syödessä jätskiä vieressä. Ja siitä lähtenyt autolla muksun kanssa. Rikollista ja lastensuojeluilmoituksen paikka, vai?
Ei ehkä näinkään, mutta kylläkin itsetutkiskelun paikka. Millaista mallia näytät lapsellesi? Onko mahdollista että tuopillinen vaikuttaa ajokykyyn, vaikka ei vielä promillerajat ylity?
Ajattele, että lapsesi aikanaan tekee samoin, ja vetääkin pari kaljaa ja ajaa kolarin tai menettää rattijuopumuksen takia virkansa. Taikka jos sinä kumminkin ajat kolarin lapsi kyydissä, hieman promillerajan alapuolella? Minä en ainakaan voisi antaa itselleni anteeksi.
Alkoholi on ihan OK, mutta ei lasten eikä auton kanssa. Tuo kolmikko on tosi huono yhdistelmä, enkä sellaisella kehuskelisi!
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Olen juonut terassilla oluen lapsen syödessä jätskiä vieressä. Ja siitä lähtenyt autolla muksun kanssa. Rikollista ja lastensuojeluilmoituksen paikka, vai?
Ei ehkä näinkään, mutta kylläkin itsetutkiskelun paikka. Millaista mallia näytät lapsellesi? Onko mahdollista että tuopillinen vaikuttaa ajokykyyn, vaikka ei vielä promillerajat ylity?
Ajattele, että lapsesi aikanaan tekee samoin, ja vetääkin pari kaljaa ja ajaa kolarin tai menettää rattijuopumuksen takia virkansa. Taikka jos sinä kumminkin ajat kolarin lapsi kyydissä, hieman promillerajan alapuolella? Minä en ainakaan voisi antaa itselleni anteeksi.
Alkoholi on ihan OK, mutta ei lasten eikä auton kanssa. Tuo kolmikko on tosi huono yhdistelmä, enkä sellaisella kehuskelisi!
oletko tosissasi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ehkä näinkään, mutta kylläkin itsetutkiskelun paikka. Millaista mallia näytät lapsellesi? Onko mahdollista että tuopillinen vaikuttaa ajokykyyn, vaikka ei vielä promillerajat ylity?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Olen juonut terassilla oluen lapsen syödessä jätskiä vieressä. Ja siitä lähtenyt autolla muksun kanssa. Rikollista ja lastensuojeluilmoituksen paikka, vai?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Olen juonut terassilla oluen lapsen syödessä jätskiä vieressä. Ja siitä lähtenyt autolla muksun kanssa. Rikollista ja lastensuojeluilmoituksen paikka, vai?
oletko tosissasi?
Olen. Oletko sinä sitä mieltä, että on OK lähteä lapsen kanssa autolla kaljoittelemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja heh:No en menis kyllä kaljan jälkeen lasta hakemaan. Mutta toisaalta tämä päihtyminenkin pitäisi tässä tapauksessa osoittaa, eli puhalluttamalla. Koska yhden jälkeen saa ajaa vielä autoakin. Riippuu minkä kokoinen se yks sitten on, toisetku ottaa sen 0.33sen ja toisetn 0.6. Aika iso ero.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Olen juonut terassilla oluen lapsen syödessä jätskiä vieressä. Ja siitä lähtenyt autolla muksun kanssa. Rikollista ja lastensuojeluilmoituksen paikka, vai?
eikun oikeaa suhtautumista alkoholiin kannustan vastaavanlaiseen kàytòkseen,. jollemme halua kasvattaa lapsiamme tabujen varjossa
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Olen juonut terassilla oluen lapsen syödessä jätskiä vieressä. Ja siitä lähtenyt autolla muksun kanssa. Rikollista ja lastensuojeluilmoituksen paikka, vai?
eikun oikeaa suhtautumista alkoholiin kannustan vastaavanlaiseen kàytòkseen,. jollemme halua kasvattaa lapsiamme tabujen varjossa
Suomessa terasseilla on vain usein sellaista porukkaa, että sinne ei voi viedä lapsia. Ei se ole ongelma, että ottaa vähän alkoholia ja muksu ottaa jädeä, vaan se, että täällä suomessa alkoholia saa anniskelupaikoista, joissa on vahvasti päihtyneitä, huonosti käyttäytyviä ihmisiä. En minä ainakaan halua viedä lastani anniskelupaikkaan.
Asia on tietysti hyvin erilainen esim. Italiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko mahdollista että tuopillinen vaikuttaa ajokykyyn, vaikka ei vielä promillerajat ylity?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Olen juonut terassilla oluen lapsen syödessä jätskiä vieressä. Ja siitä lähtenyt autolla muksun kanssa. Rikollista ja lastensuojeluilmoituksen paikka, vai?
Suomessa terasseilla on vain usein sellaista porukkaa, että sinne ei voi viedä lapsia. Ei se ole ongelma, että ottaa vähän alkoholia ja muksu ottaa jädeä, vaan se, että täällä suomessa alkoholia saa anniskelupaikoista, joissa on vahvasti päihtyneitä, huonosti käyttäytyviä ihmisiä. En minä ainakaan halua viedä lastani anniskelupaikkaan.
Asia on tietysti hyvin erilainen esim. Italiassa.
SIISPà: olisiko aika muuttaa jotain myòs suomessa vai ei??????!
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Yksi olut ja ei voisi olla lapsen kanssa?![]()
En miä ole sitä mieltä. Vaan hoitopaikan henkilökunta yleensä on.
Villi veikkaus, hajusta ehkäpä?Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Yksi olut ja ei voisi olla lapsen kanssa?![]()
no mutta mistä ihmeestä ne sen saisi tietää jos on ottanut yhden oluen?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Villi veikkaus, hajusta ehkäpä?Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Yksi olut ja ei voisi olla lapsen kanssa?![]()
no mutta mistä ihmeestä ne sen saisi tietää jos on ottanut yhden oluen?