Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä taas mielummin antaisin kutsua itseäni molemmilla nimillä, kuin aina selitellä että se on sitten se kakkonen, se kutsumanimi...Alkuperäinen kirjoittaja minun mielipiteeni vain...:En ole koskaan ymmärtänyt väliviivallisia nimiä... Tulee mieleen ettei vanhemmat ole osanneet päättää! Ja millä niitä sitten pitäisi kutsua? Vainko sillä ensimmäisellä nimellä? Kuulostaa niin dorkalle kun äidit sitten huutelevat Aada-Josefiinojaan....
Miksei voi antaa yhtä nimeä, se toinen sitten toiseksi nimeksi???
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mä taas mielummin antaisin kutsua itseäni molemmilla nimillä, kuin aina selitellä että se on sitten se kakkonen, se kutsumanimi...Alkuperäinen kirjoittaja minun mielipiteeni vain...:En ole koskaan ymmärtänyt väliviivallisia nimiä... Tulee mieleen ettei vanhemmat ole osanneet päättää! Ja millä niitä sitten pitäisi kutsua? Vainko sillä ensimmäisellä nimellä? Kuulostaa niin dorkalle kun äidit sitten huutelevat Aada-Josefiinojaan....
Ja päätin jo ajat sitten, ett omille lapsilleni en moista kiusankappaletta ikinä anna, väliviivallista nimeä. Just selviän omastani, koska oon sen verran periaatteen ihminen ett nimeäni en vaihdakaan..
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mä taas mielummin antaisin kutsua itseäni molemmilla nimillä, kuin aina selitellä että se on sitten se kakkonen, se kutsumanimi...Alkuperäinen kirjoittaja minun mielipiteeni vain...:En ole koskaan ymmärtänyt väliviivallisia nimiä... Tulee mieleen ettei vanhemmat ole osanneet päättää! Ja millä niitä sitten pitäisi kutsua? Vainko sillä ensimmäisellä nimellä? Kuulostaa niin dorkalle kun äidit sitten huutelevat Aada-Josefiinojaan....
Ja päätin jo ajat sitten, ett omille lapsilleni en moista kiusankappaletta ikinä anna, väliviivallista nimeä. Just selviän omastani, koska oon sen verran periaatteen ihminen ett nimeäni en vaihdakaan..
Onko sun nimi Neiti-Nasu? ja Nasuksi kuitenkin kutsutaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tt:Tunnen kaksi Hanna-Elinaa, toista pitää kutsua Hannaksi ja toista Elinaksi. Opettajan näkökulmasta tuollaiset nimet on hankalia kun se pieni ekaluokkalainen ensimmäisenä päivänä ei aina uskalla kertoa millä nimellä haluaa itseään kutsuttavan ja sitten tulee prästä päin kirje äidiltä että lapsen nimi on sanottu väärin.
Omalle lapselleni annoin ehdottomasti nimen jota ei voi kirjoittaa tai lausua väärin.