Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hipoo jarmailee:Meill on iines-niminen koira,musta se on ihan okei
Minkä rotuinen? Mun kaverillakin on, musta labbis.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hipoo jarmailee:Meill on iines-niminen koira,musta se on ihan okei
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Suurin osa koirista tai eläimistä yleensäkin joita tiedän niin niillä on ihmisen nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:![]()
Älä välitä ap minun äiti sanoi lapseni nimestä
'hevosen nimen sitten annoitte'
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja plörö:![]()
Älä välitä ap minun äiti sanoi lapseni nimestä
'hevosen nimen sitten annoitte'
Polle?!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:Mun mielestä Emma on koiran nimi ja varsin rotikka nartun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kertokaa miksi niille lapsille kuitenkin pitää antaa niitä "koirien nimiä"?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on muuten hiiri, jonka nimi on Veeti. Että sitten pääsen laukomaan ihmisille : "ai teidän lapsi on Veeti... sehän on HIIREN nimi!"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kertokaa miksi niille lapsille kuitenkin pitää antaa niitä "koirien nimiä"?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kertokaa miksi niille lapsille kuitenkin pitää antaa niitä "koirien nimiä"?
Jos kalenterista löytyy mieleinen, lyhyt nimi, joka sopii lapselle? Joka vielä kenties on suvussa? Minkä sille voi, jos nykyaikana jotkut antaa eläimille ihmisten nimiä, jotka löytyy kalenterista. Typerintä on, että kuitenkin nämä samat koiran nimi-kommentoijat puhuvat lapsistaan sellaisilla lempinimillä, että ovat vielä enemmän koirien nimiä. Minä kysyn, miksi lapselle pitää antaa pitkä nimi, mutta kukaan ei kutsu häntä sillä nimellä (esim. Aleksanteri = Allu?)??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kertokaa miksi niille lapsille kuitenkin pitää antaa niitä "koirien nimiä"?
Jos kalenterista löytyy mieleinen, lyhyt nimi, joka sopii lapselle? Joka vielä kenties on suvussa? Minkä sille voi, jos nykyaikana jotkut antaa eläimille ihmisten nimiä, jotka löytyy kalenterista. Typerintä on, että kuitenkin nämä samat koiran nimi-kommentoijat puhuvat lapsistaan sellaisilla lempinimillä, että ovat vielä enemmän koirien nimiä. Minä kysyn, miksi lapselle pitää antaa pitkä nimi, mutta kukaan ei kutsu häntä sillä nimellä (esim. Aleksanteri = Allu?)??
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi S:Noi nyt vaan on noita. Mun mommon mielestä Sami on hevosen nimi, kamalaa, että ihmisille sellaista annetaan...Kyllä se on niin päin, että koirille annetaan ihmisten nimiä. Meilläkin sellainen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieres:Onko ap:nlapsi Kerttu vai Siiri?
Alkuperäinen kirjoittaja -mila:Onko lapsen nimi Nelli?Tunnen sillä nimellä sekä koiria että ihmisiä eivätkä mielestäni kummatkaan huononna toista.