Lapsellani oli tänään päällä Lennen puku - mitä se kertoo minusta?

Minusta tämä sun avaus kertoo tuhat kertaa enemmän kuin Lennen puku sinusta.
Ps. Eniten se kertoo sinun viettävän liian paljon aikaa kaksplus tai vauvapalstalla.

:D Itse ostin Lennen haalarin hampaita kiristellen, kun en muuta löytänyt. Nättihän se on mut en olis ostanu ton hintaista jos olis löytyny halvempi. En edes tiennyt sen olevan "merkkihaalari" ennenku joku tuttu mainitsi haalarin nähtyään. Ei oo aiempaa kokemusta, kun on eka lapsi.

Ikinä kuullutkaan Lennestä :D
Itselle puen merkkivaatteita mutta ei hajuakaan lasten merkeistä... 8kk ikäselläni on Reiman puku, onko Reima ja Reimatec eri merkkejä? Valaiskaa vähän :)

Onko Lenne joku ökymerkki vai...?
Alle 1v:lle ostin myös kyseisen merkkisen haalarin, eikä tullut mieleenkään että sen perusteella leimattais yhtään miksikään. Ei tullut sellainen mieleenkään haalaria valitessa. Tosin tää on vasta mun eka, et ehkä en oo ihan perillä vielä näissä jutuissa =)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mul ei oo tapana kattoo minkä merkkisiä pukuja muitten lapsilla on.
haluuksä nyt kehuja?? vauuu,että ihan lennen puku!!!

Sarkasmia, sarkasmia.

Kun kerran reimatec ja tiketti on taas kerran palstalla analysoitu, niin laajennetaanpas sitä vähän muihinkin merkkeihin. En oikeasti välitä yhtään mitä muut mieltävä lapsen tai sen vanhemman vaatteiden perusteella.

Ja ei, Lenne ei ole sen kummallisempi merkki kuin reimat ja sun muut :D

Lenne on virolainen merkki, oikein hyvä. Halvempi kuin Reimatec, muttei silti mikään halpis. Meillä on lapsella Lennen 2-osainen puku ja Reimatecin haalari. Molemmat tosi hyviä ja bonuksena nätit värit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ikinä kuullutkaan Lennestä :D
Itselle puen merkkivaatteita mutta ei hajuakaan lasten merkeistä... 8kk ikäselläni on Reiman puku, onko Reima ja Reimatec eri merkkejä? Valaiskaa vähän :)

mäkään ikinä kuullut ja oon miettiny onko reima ja reimatec sama

Uusimmat

Yhteistyössä