Lapsella oli kaverisynttärit ja mun aika meni kaverien kuskaamiseen =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mystiq
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mystiq

Vieras
Hieman sieppas.
Mut ehkä arki-ilta on PAHA vanhemmille ja kaikilla on harrastusta ja muuta, ettei muuten lapset olis päässy.
Mut 9:stä lapsesta 3 mun piti hakea ja viedä takas.

Eli se aika, mitä olis voinu käyttää viimehetken viilauksiin tarjottavien, siisteyden sun muun suhteen meni siihen, että piti hypätä autoon hakee ne ja 2h päästä viedä ne ja jättää omat lapset sitte kotiin siksi aikaa, kun kaikki ei mahdu autoon!

Grrr.

Jos oma lapsi ei pääsis siksi ettei mnulle tai miehelle sovi kuskaaminen niin sais jäädä synttäreiltä pois. En kehtais pyytää juhlien järjestäjää kuskaamaan. Erikseen ovat tapaukset jossa ilmoitetaan jo kutsussa että lapset haetaan koululta suoraan ja annetaan osoite mistä voi hakea.

[QUOTE="A.p";22534643]No sitte taas lapsi itkee, että Liisi ei pääse, kun sä et suostu hakee!
Sen äiti sano, että sä haet sen...!!!

Oli jo puhetta, että EN hakis. Mut.[/QUOTE]

Parkukoon. En suostuisi siltikään. Oot opettanut Liisin äidin liian hyvälle :)

Vakavissaan; Liisillä on äiti. Ehkä isäkin, ja isovanhemmat? Muilla synttärivieraillakin on vanhemmat ja autot ehkä - oletan, ettet ole koko porukan ainoa autollinen. Joten ei voi olla sun asia kuskata vieraita.

Meillä jäi just pari päivää sitte likalla kaverisynttärit väliin, kun kotona ei ollut ketään joka olis voinu kuskata. Eipä käyny mielessäkään että olisin pyytäny sankarin vanhempia kuskaamaan.

Hassua... 25-vuotta sitten pienessä maalaiskylässä synttärikutsussa luki aina: kotiinkuljetus. :-)
Oliko lapsilla hauskaa? Saiko kaikki syötävää ja oliko synttärisankari tyytyväinen juhliin? Mietipä näitä ja mieti sitten kannattaako näin jälkeenpäin kauheesti valittaa, kun menneisyyttä ei pysty edes muuttamaan.

Meilläpäin (tai ainakin mun tuttavaporukassa/tytön kavereiden & vanhempiensa kesken) on tapana kyyditä toistemme lapsia puolin ja toisin synttäreille. Eilen esim. meidän tyttö & toinen tyttö saivat synttärisankarin perheeltä kyydin kotiin; juhlat oli HopLopissa ja asutaan kaikki samalla suunnalla, joten sankarittaren vanhemmat toivat tytöt kotiovelle samalla kun menivät itsekin kotiin. Me ollaan viety joskus 1-2 muksua koteihinsa, samalla kun ollaan haettu oma tyttö kaverin juhlista. Jne.

Mutta minusta on tosi outoa olettaa, että synttärisankarin äiti kuskaa vieraita eestaas. Ihan kun hänellä ei olisi tarpeeksi hommia tarjoilun yms suhteen, ja lisäksi vielä omat lapset jotka pitää joko raahata mukaan tai jättää kotiin.

Jos mun lapsi ei pääse synttäreille niin se on voi voi, enkä todellakaan kehtais pyytää juhlan järjestäjiä kuskaamaan! Ja sama toisinpäin. Enkä varsinkaan jättäis omia yksin kotiin sen takia :O

Arki-iltojen kutsut on kyllä hankalia, kun töistä ollaan vasta iltasella kotona, ja nukkumassakin pitäs jo ajoissa olla aamun herätystä varten. Me pidetään suosiolla viikonloppuisin niin mahd. moni pääsee jo sen vuoksi paremmin tulemaan.

Minä kamala äitee jätin läjän eka-tokaluokkalaisia tänne ja menin hakee kaks vierasta koulusta juhliin, ihan vain sisksi ettei he olisi muuten päässeet mitenkään.
ja ihan vain siksi että minusta oli hienoa että kaikki kutsutut _halusi_ tulla juhliin.
ja olin varautunu tähän jo silloin kun päätin että juhlat alkaa suoraan koulusta, ja satun tietämään että muiden vanhemmat ovat töissä..

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22534798:
Minä kamala äitee jätin läjän eka-tokaluokkalaisia tänne ja menin hakee kaks vierasta koulusta juhliin, ihan vain sisksi ettei he olisi muuten päässeet mitenkään.
ja ihan vain siksi että minusta oli hienoa että kaikki kutsutut _halusi_ tulla juhliin.
ja olin varautunu tähän jo silloin kun päätin että juhlat alkaa suoraan koulusta, ja satun tietämään että muiden vanhemmat ovat töissä..

No meil alko puol 6, kun pääsin töistä 4:ltä ja hain pienemmän päiväkodista ja juoksin vielä kaupasta unohtuneet asiat...

Yhteistyössä