I
ihmetyttää
Vieras
Pojalla 11v ollut pari päivää oikomistuet. Molemmille puolille ylös hampaan ympärille laitettu metallinen kehys, johon laitetaan yöksi kiinni oikomistuki. Nuo hampaissa olevat metalliset kehykset ovat hanganneet poskien sisäpinnat rikki. Noissa "kehyksissä" on jotkut ihme piikit, mitkä hankaavat koko ajan poskea vasten. Onko muilla kokemuksia, onko normaalia?