V
Vieras
Vieras
Meille on viimeisen puolen vuoden aikana sattunut paljon kaikenlaista positiivista muutosta. mm minun työpaikan vaihto, perempi palkka, muutto miesystävän luokse ym. Koko ajan olen yrittänyt huomioida tuota pientä eskarilaista, että sopeutuu muutoksiin. Nyt hän on alkanut kuiten puhumaan itsestää kolmannessa persoonassa ja valittelee päänsärkyä. Yksi ystäväni, jota ei nyt puoleen vuoteen olla juuri nähty, sanoi, että lapsi ei ole enää niin iloinen kuin ennen.
mitä minun nyt pitää tehdä? Kuinka vakavasti tuo päänsärky ja kolmas persoona pitää ottaa huomioon, että voin olla varma, ettei lapsella ole mitään hätää?
Yritän olla lapsen kanssa paljon, tehdä samoja juttuja kuin ennenkin ja pyytää kylään niitä lapsen kavereita, jotka kävi vanhassakin kodissa, mitä muuta voi tehdä lastaan auttaakseen? Vai hätäilenkö vain turhasta?
mitä minun nyt pitää tehdä? Kuinka vakavasti tuo päänsärky ja kolmas persoona pitää ottaa huomioon, että voin olla varma, ettei lapsella ole mitään hätää?
Yritän olla lapsen kanssa paljon, tehdä samoja juttuja kuin ennenkin ja pyytää kylään niitä lapsen kavereita, jotka kävi vanhassakin kodissa, mitä muuta voi tehdä lastaan auttaakseen? Vai hätäilenkö vain turhasta?