lapsella hiivatulehdus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jenn"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jenn"

Vieras
3-vuotiaalla tyttärellä diagnosoitiin virtsatieinfektio pari viikkoa sitten..
Käytiin viemässä labraan 3 pissanäytettä joista kaikki bakteeriviljelyn osalta negatiivisia, leukosyyttejä kuitenkin löytyi yli raja-arvojen.. saatiin antibioottikuuri, mutta lääkäri totesi, ettei kai virtsatieinfektiosta ollutkaan kysymys, kun edelleen pissalla ravaaminen jatkui..
saatiin sitten ohjeeksi ostaa daktarin voidetta, jos olisikin hiivatulehdus..
nyt ollaan pesty ja rasvattu viikko, eikä pissalla ravaaminen ole helpottanut..
tuntuu hölmöltä edes enää soitella aikoja, kun noikin tuntuu ihan vaan arvauksilta, että eka hoidetaan toista ja sitte lääkäri ajatteleeki ettei ollukkaan noin..
mulla ei oo itellä ollu hiivatulehdusta niin en tiedä koska ton rasvaamisella tulis helpottua??
jos jollain olis kokemusta lapsen hiivatulehduksesta niin olisin kaikesta tiedosta kiitollinen..

meillä siis oireina vaan tuo pissalla ravaaminen, ja pimppi hieman punoittaa, muttei kutise tai muita oireita oo..

Kyllä se mulla ainakin alle viikossa rasvalla helpottaa. Tosin yleensä käytän emätinpuikkoja lisäksi.
Onko tytöllä kutinaa? Nimittäin kihomadot voi mennä myös emättimen puolelle peräaukosta, olisko se mahdollista?

laitoin aloitusviestiin että ei ole kutinaa.. eikä pimppikään ole kipeä..
käy kyllä usein pissalla muttei esim. juo paljoa..
pissaa siis pieniä määriä..
yölläkin käy pissalla nykyään kerran yössä, tosin on tää vähän helpottanut kun yhdessä välissä heräsi jatkuvasti..
eikä oo yökuivaksi oppimisen jälkeen käynyt yöllä pissalla, vaipatkin oli kuivia ennen 2vuotta aamuisin, ettei silloinkaan siis yöllä pissannut ja oppi siis heti 2vuotiaana yökuivaksi ja nyt herää yöllä pissalle..
ja päivisin käy tunnin välein pissalla, tosin sekin hiukan helpottanut tosta kahden viikon takaisesta, että käy enää noin "harvoin"..
kun saattoi ennen olla 7tuntia käymättä pissalla, että sai oikein komentaa käymään vessassa..

hmm,mä kävin kaikki tutkimukset mun pojan kanssa pissaongelmien kanssa.ravas pissal jatkuvasti.kaikki kokeet tehtiin ja tk lääkäri otti yhteytä urologiin.yllätys oli suuri,varsinki pojille tulee psyykinen pissahätä noin 3-6vuotiailla noin 70% väestöstä.ja tytöille noin 40%.mut kumminki saattaa olla ohimenevä psyykkinen vaiva,meijän pojal kesti se noin 4kk.

onks sille joku syy sille psyykkiselle hädälle?
tosin meidän tytöllä pimppi punoittaa, että jos kokeilis toista rasvaa ekana, jos toi daktarin ei ookkaan hyvä.. aiemmin vaan perusvoidetta ollaan laitettu punoitukseen..

Yhteistyössä