H
Huolestunut äiti..
Vieras
Millaisten kavereiden kanssa lapset ei halua leikkiä? Tai leikkii jos ei muuta kaveria ole.. Lapseni valittaa aika ajoin ettei ole ketään kaveria, tiedän että ainakin naapurin tyttö on mutta silloin kun hän leikkii jonku muun kans niin silloin tytölläni ei ole kavereita. Tyttö nyt 3lk. on aika arka, tosi kiltti ja olen miettinyt onko liiaksikin..hän on niinku "vara"kaveri ja kärsii tästä.. 
Välissä kavereita taas onkin enempi ja menoa riittää... Nämä yksinäiset jaksot kestää n. 2vko, tarkkaan en tiiä ku ei tyttö heti puhu. Vai onko normaalia? Onko kaikkien lapset välillä yksin?
Lapseni sai 2lk. hymytyttö patsaan jonka luokkakaverit olivat itse saaneet päättää (äänestivät) joten en usko että olisi mitenkään "salassa minulta" ilkeä ja sen takia ilman kavereita..
Välissä kavereita taas onkin enempi ja menoa riittää... Nämä yksinäiset jaksot kestää n. 2vko, tarkkaan en tiiä ku ei tyttö heti puhu. Vai onko normaalia? Onko kaikkien lapset välillä yksin?
Lapseni sai 2lk. hymytyttö patsaan jonka luokkakaverit olivat itse saaneet päättää (äänestivät) joten en usko että olisi mitenkään "salassa minulta" ilkeä ja sen takia ilman kavereita..