lapsella 6päivää ollut kova kuume 38-39,5 asetta koko ajan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
ei laske panadolilla ...1,5v lapsi. suppoja ollaan annettu 125mg ja pronaxania päälle. ei laske ollenkaan.juo kyllä mutta todella uninen nukkunut melkein koko päivän,torkahtelee itsestään. ja muka vielä lääkärin mielestä ei tarvi sairaala hoitoa kun eilen itki ja oli vähän pirteä lääkärissä..nyt mietin käytänkö uudetaan. ei ollu mitään korvatulehdustakaan ym..niin ja oksensi 5 päivää..tänään eka päivä ku ei oo oksentanu.

[QUOTE="siis";24154669]ottivathan verikokeita? En suostuis olemaan kotona.[/QUOTE]

otti ja kaikki oli normaalit...oon nyt kahdesti käynyt päivystyksessä... just silloin poika vähän piristyy mut kotona se makaa aivan raatona. lääkäri tosiaan sano et ei syytä huoleen ...28.6 painoa oli 1,5v neuvolassa 11,2 ja nyt eilen päivystyksessä oli 10,9 eli laihtunutkin 300g..onkohan yksityiset miten viikonloppuisin auki?

alkaisko olemaan kuivumisen merkkejä. lapsi menee nopeesti heikoksi ku kuivuminen alkaa. painon putoaminne viittais jo siihen. vie päivystykseen vielä, jos ottasivat tiputukseen. ite olin meidän vuodne ikäsen kanssa tiputuksessa pari kuukautta sitten. poika vaan makas sohvalla, ei jaksanut jutella eikä kiinnostua mistään

Itse vielä odottelisin huomiseen, koska juominen menee alas ja oksentaminen loppunut. Jos verikokeet eilen olleet kunnossa ei ne siellä sairaalassa muuta voi kuin nesteyttää ja jos tosiaan nesteitä alas menee en lähtisi päivystykseen. Raju tauti takana joten ei ihmekkään jos väsynyt lapsi on.

se on kuitenki tänään juonu 4 pillimehua ja vettä ja mehua muuten n. 6dl. eja sit naminamin et ei muka lääkärin mielestä ole huolta... kun soitin...ite oisin varmaan jo kuollu jos tollaien tauti ois..

[QUOTE="vieras";24154703]alkaisko olemaan kuivumisen merkkejä. lapsi menee nopeesti heikoksi ku kuivuminen alkaa. painon putoaminne viittais jo siihen. vie päivystykseen vielä, jos ottasivat tiputukseen. ite olin meidän vuodne ikäsen kanssa tiputuksessa pari kuukautta sitten. poika vaan makas sohvalla, ei jaksanut jutella eikä kiinnostua mistään[/QUOTE]

tulipa kirjotusvirheitä. tuo vastaaja olin siis minä. mene sinne päivystykseen heti. uskon että ottavat teidät osastolle. tule myöhemmin kertomaan kuinka lapsi voi.
oksennustaudin takia mekin tiputuksessa pojan kanssa oltiin. yön aikana sai kilon lisää painoa ja aamulla oli poika jo tosi pirtee ja ihan oma itsensä.

Yhteistyössä