P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
en mä vielä osaa kun se alkaa vasta kohtaAlkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Ap selitätkö tuon bailatino,miten 1v 3kk harrastaa tuota ?
Alkuperäinen kirjoittaja tytti:Onko harrastus vasta sitten lapsen kun lapsi osaa itse mennä yksinään harrastukseen??Alkuperäinen kirjoittaja mielipide vain:Kyllä vauvaunti on mun mielestä vanhempien harrastus,johon ne vauvaa vie.Vai onko vauvalta jossain vaiheessa kysytty et harrastaako hän mieluummin vauvauntia vai koripalloa muiden ikäistensä kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Yhden ainoan kerran ollut meidän lapsi kipeenä. Eli ei oo tartuntoja tullut harrastuksista.Alkuperäinen kirjoittaja alfa:Alkuperäinen kirjoittaja tammikuun tilda:Eiköhän tuon ikäisen harrastukset ole vanhempien eikä lapsen harrastuksia. Lapsi on niissä vaan mukana.
Samoin ajattelen minä. Mutta mikäs siinä, jos lapsi ei näytä jatkuvasta hyppäämisestä kärsivän.. Hmm. Sairasteluja on varmaankin enemmän, kun noin paljon liikutte?
Vauvauinti, taaperojumppa, muskari ja bailatino.
Ja mitään vauvauintia en todellakaan laske äidin harrastukseksi.
Taaperojumpassakin on miltei kaikki suunnattu lapselle ei aikuiseklle!
Jne... eli kyllä ne lapselle on![]()
Vanhempien päättämiä harrastuksia sekä vauvalle ettäs itten näille vanhemmille...ajanvietettä vauvalle..
Vai sitten vasta kun lapsi täyttää 18v.
Hei halooooooo....
Taitaa moni olla vaan kateellisia kun omalla paikkakunnalla ei ole mitään tekemistä/harrastuksia kun naapureiden kyttääminen ja juoruuminen tai sitten ei ole vanhemmilla rahaa käydä tuollaisissa, ei nimittäin ole halpaa lystiä.
Kateellisen panettelua.
Alkuperäinen kirjoittaja tytti:Onko harrastus vasta sitten lapsen kun lapsi osaa itse mennä yksinään harrastukseen??Alkuperäinen kirjoittaja mielipide vain:Kyllä vauvaunti on mun mielestä vanhempien harrastus,johon ne vauvaa vie.Vai onko vauvalta jossain vaiheessa kysytty et harrastaako hän mieluummin vauvauntia vai koripalloa muiden ikäistensä kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Yhden ainoan kerran ollut meidän lapsi kipeenä. Eli ei oo tartuntoja tullut harrastuksista.Alkuperäinen kirjoittaja alfa:Alkuperäinen kirjoittaja tammikuun tilda:Eiköhän tuon ikäisen harrastukset ole vanhempien eikä lapsen harrastuksia. Lapsi on niissä vaan mukana.
Samoin ajattelen minä. Mutta mikäs siinä, jos lapsi ei näytä jatkuvasta hyppäämisestä kärsivän.. Hmm. Sairasteluja on varmaankin enemmän, kun noin paljon liikutte?
Vanhempien päättämiä harrastuksia sekä vauvalle ettäs itten näille vanhemmille...ajanvietettä vauvalle..
Hei halooooooo....
Taitaa moni olla vaan kateellisia kun omalla paikkakunnalla ei ole mitään tekemistä/harrastuksia kun naapureiden kyttääminen ja juoruuminen tai sitten ei ole vanhemmilla rahaa käydä tuollaisissa, ei nimittäin ole halpaa lystiä.
Kateellisen panettelua.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en mä vielä osaa kun se alkaa vasta kohtaAlkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Ap selitätkö tuon bailatino,miten 1v 3kk harrastaa tuota ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mona:Alkuperäinen kirjoittaja ap:en mä vielä osaa kun se alkaa vasta kohtaAlkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Ap selitätkö tuon bailatino,miten 1v 3kk harrastaa tuota ?![]()
Minkäikäisille se on tarkotettu?
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:jos se meneminen ei näytä lasta vaivaavan niin eihän siinä mitään...muutenkin vierastan hiukan tällaista ajattelua, että on juttuja vain lapsille ja juttuja vain aikuisille. ja etteikö lasta voisi ottaa mukaan moniin menoihin, siinähän se lapsi vähitellen oppii ku seurailee aikuisten touhuja (enkä nyt tietenkään tarkota mitään baarireissuja vaan normaaleja elämän menoja kuten vaikka tanssiharrastus).
kuitenkin lapsen ehoilla siinä mielessä pittää mennä, että lapsi ei saa jäädä vaille hoitoa ja huolenpitoa, eikä menoilla saa ressata lasta.
1-3vuotiaille.Alkuperäinen kirjoittaja mona:Alkuperäinen kirjoittaja ap:en mä vielä osaa kun se alkaa vasta kohtaAlkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Ap selitätkö tuon bailatino,miten 1v 3kk harrastaa tuota ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:jos se meneminen ei näytä lasta vaivaavan niin eihän siinä mitään...muutenkin vierastan hiukan tällaista ajattelua, että on juttuja vain lapsille ja juttuja vain aikuisille. ja etteikö lasta voisi ottaa mukaan moniin menoihin, siinähän se lapsi vähitellen oppii ku seurailee aikuisten touhuja (enkä nyt tietenkään tarkota mitään baarireissuja vaan normaaleja elämän menoja kuten vaikka tanssiharrastus).
kuitenkin lapsen ehoilla siinä mielessä pittää mennä, että lapsi ei saa jäädä vaille hoitoa ja huolenpitoa, eikä menoilla saa ressata lasta.
Mun reeneihin ei voi sylivauvaa viedä, vaikka mielellään ottaisinkin mukaan....muuten vauva varmasti mukana joka paikassa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en mä vielä osaa kun se alkaa vasta kohtaAlkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Ap selitätkö tuon bailatino,miten 1v 3kk harrastaa tuota ?![]()
Vähän ikävästi sanottu. Me kun ei voida lisää lapsia saada kun tämä yksi. Kyllä meillä olis jo ainakin tuloillaan toinen jos olisi mahdollistaAlkuperäinen kirjoittaja Tai...:Alkuperäinen kirjoittaja tytti:Onko harrastus vasta sitten lapsen kun lapsi osaa itse mennä yksinään harrastukseen??Alkuperäinen kirjoittaja mielipide vain:Kyllä vauvaunti on mun mielestä vanhempien harrastus,johon ne vauvaa vie.Vai onko vauvalta jossain vaiheessa kysytty et harrastaako hän mieluummin vauvauntia vai koripalloa muiden ikäistensä kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Yhden ainoan kerran ollut meidän lapsi kipeenä. Eli ei oo tartuntoja tullut harrastuksista.Alkuperäinen kirjoittaja alfa:Alkuperäinen kirjoittaja tammikuun tilda:Eiköhän tuon ikäisen harrastukset ole vanhempien eikä lapsen harrastuksia. Lapsi on niissä vaan mukana.
Hei halooooooo....
Kateellisen panettelua.
Joillain kateellisilla on useampi alle kouluikäinen lapsi, joita kaikkia kun kuskaisi neljään harrastukseen, niin eipä tarviis muuta tehdäkään. Onneks meidän lapsilla on kuitenkin toisensa, niin etteivät ole vain äitinsä armoilla aktiviteettien keksimisen suhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:1-3vuotiaille.Alkuperäinen kirjoittaja mona:Alkuperäinen kirjoittaja ap:en mä vielä osaa kun se alkaa vasta kohtaAlkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Ap selitätkö tuon bailatino,miten 1v 3kk harrastaa tuota ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:jooh toki pittää aina vähän miettiä ja jos se harrastaminen ei onnistukaan ku vauva on läsnä tai vauva kärsii siellä niin eihän sen niinkään piä mennä...aattelin vaan yleisesti sellaista kulttuuria, jossa lapset pitää viijä aina hoitoon, jos aikuisilla joku meno
Kyse on nyt taaperosta eikä vauvasta, meidän ryhmä on 1-3vuotiaille!!Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:Lainattu tanssiurheiluliiton sivuilta:
"
BailatinoMama & Vaavi
BailatinoMama&vaavi on äidin ja vauvan yhteinen tanssillinen liikuntamuoto. Tunnin aikana kohtaavat latinalainen musiikki, liike ja kommunikaatio, jotka yhdistävät äitiä ja vauvaa, luovat myönteistä ja iloista ilmapiiriä sekä auttavat äitiä kuntoutumaan synnytyksen jälkeen.
Tunnin aikana tutustutaan moniin eri tansseihin, niin tutumpiin kuin hieman vieraampiinkin rytmeihin. Tunnilla tanssitaan esimerkiksi sambaa, salsaa, tangoa ja reggeatonia.
Tunti sisältää tanssimisen lisäksi lihashuoltoa sekä venyttelyä. Monipuolisuutensa vuoksi BailatinoMama&vaavi tarjoaa positiivisia elämyksiä ja yhteisiä kokemuksia vauvalle ja äidille.
BailatinoMama&Vaavi jakautuu kahteen eri tasoiseen ryhmään vauvan iän perusteella. Molempien ryhmien tuntirakenne on samankaltainen, mutta 3-6 kk-ryhmä on sekä äidille että vauvalle hieman kevyempi sekä helpompi fyysisesti. 6-12-kk ryhmässä lapsen kasvun ja kehityksen myötä tunnin vauhti ja teho lisääntyvät äidin näin valitessa. "
Selvää pääsinlihaa siis. Livenä olis kyl mielenkiintoista nähdä kuinka vauvat vetää salsaa...
Eka kerta kun tästä kuulin.
Mutta siis ettei ihan aiheesta mennä ohi niin hienoa että on aktiviteettei mutten kyllä ihan noin paljoo laittais ettäjäis vapaa aikaakin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja ap:1-3vuotiaille.Alkuperäinen kirjoittaja mona:Alkuperäinen kirjoittaja ap:en mä vielä osaa kun se alkaa vasta kohtaAlkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Ap selitätkö tuon bailatino,miten 1v 3kk harrastaa tuota ?![]()
3v sopii bailatinoon,ei alle.Miten ihmeessä ne sopeutuu ohjaukseen.
Nyt ap oot pihalla kuin lumiukko jos et tiiä mitä teijän bailatinossa on sisällä
en tiedäkään, vastahan se alkaa, mutta jos ryhmä on 1-3 vuotiaille niin silloin se sopii 1v3kk ikäiselle!Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja ap:1-3vuotiaille.Alkuperäinen kirjoittaja mona:Alkuperäinen kirjoittaja ap:en mä vielä osaa kun se alkaa vasta kohtaAlkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Ap selitätkö tuon bailatino,miten 1v 3kk harrastaa tuota ?![]()
3v sopii bailatinoon,ei alle.Miten ihmeessä ne sopeutuu ohjaukseen.
Nyt ap oot pihalla kuin lumiukko jos et tiiä mitä teijän bailatinossa on sisällä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyse on nyt taaperosta eikä vauvasta, meidän ryhmä on 1-3vuotiaille!!Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:Lainattu tanssiurheiluliiton sivuilta:
"
BailatinoMama & Vaavi
BailatinoMama&vaavi on äidin ja vauvan yhteinen tanssillinen liikuntamuoto. Tunnin aikana kohtaavat latinalainen musiikki, liike ja kommunikaatio, jotka yhdistävät äitiä ja vauvaa, luovat myönteistä ja iloista ilmapiiriä sekä auttavat äitiä kuntoutumaan synnytyksen jälkeen.
Tunnin aikana tutustutaan moniin eri tansseihin, niin tutumpiin kuin hieman vieraampiinkin rytmeihin. Tunnilla tanssitaan esimerkiksi sambaa, salsaa, tangoa ja reggeatonia.
Tunti sisältää tanssimisen lisäksi lihashuoltoa sekä venyttelyä. Monipuolisuutensa vuoksi BailatinoMama&vaavi tarjoaa positiivisia elämyksiä ja yhteisiä kokemuksia vauvalle ja äidille.
BailatinoMama&Vaavi jakautuu kahteen eri tasoiseen ryhmään vauvan iän perusteella. Molempien ryhmien tuntirakenne on samankaltainen, mutta 3-6 kk-ryhmä on sekä äidille että vauvalle hieman kevyempi sekä helpompi fyysisesti. 6-12-kk ryhmässä lapsen kasvun ja kehityksen myötä tunnin vauhti ja teho lisääntyvät äidin näin valitessa. "
Selvää pääsinlihaa siis. Livenä olis kyl mielenkiintoista nähdä kuinka vauvat vetää salsaa...
Eka kerta kun tästä kuulin.
Mutta siis ettei ihan aiheesta mennä ohi niin hienoa että on aktiviteettei mutten kyllä ihan noin paljoo laittais ettäjäis vapaa aikaakin.![]()